У Детройті відкрили першу в США бездротову електричну дорогу, яка дозволяє заряджати електромобілі (EV) під час руху.
Ця ділянка довжиною чверть милі в районі Корктауна використовує електромагнітні котушки під поверхнею дороги, створюючи електромагнітне поле, яке передає енергію до приймачів автомобіля за допомогою індуктивної зарядки, подібної до зарядки бездротового телефону.
Ініціатива спрямована на боротьбу з хвилюванням щодо запасу ходу електромобіля, що є основною перешкодою для впровадження, пропонуючи постійну зарядку на ходу.
Однак при майже 2 мільйонах доларів за милю масштабованість і економічна ефективність ставляться під сумнів.
Стефан Тонгур, віце-президент Electreon, вважає бездротову зарядку майбутнім транспорту, кажучи, що «еволюція заряджання буде переходити від шнура до бездротового».
Незважаючи на те, що спочатку це дорого, Tongur прогнозує, що витрати зменшаться в міру розвитку технології, що зробить бездротову зарядку більш можливою.
Інвестиції Мічигану в цю технологію узгоджуються з його метою стати вуглецево-нейтральним до 2050 року, зосереджуючись на інфраструктурі електромобілів і бездротових зарядних дорогах.
Незважаючи на скептицизм, бездротова зарядка відкриває можливості, особливо для комерційних автопарків і транзитних коридорів.
«Бездротова зарядка добре виглядає на папері. Але логістика, пов’язані з цим витрати роблять це вкрай непрактичним», – каже дослідник Ешлі Нанн з Гарвардської школи права.
Динамічне заряджання Electreon може значно збільшити запас ходу автомобіля, особливо в регіонах з обмеженою кількістю зарядних станцій.
Крім того, моделі підписки пропонують доступну ціну, залучаючи операторів до безперервної роботи електромобілів.
Хоча в Європі планується розгалужена мережа електрифікованих доріг, глобальні проекти Electreon демонструють потенціал технології в США.
Завдяки партнерству з великими автовиробниками та урядовими ініціативами, такими як програма Nevi, США прагнуть створити надійну інфраструктуру зарядки електромобілів, яка, можливо, включатиме бездротові зарядні дороги.
Оскільки електромобілі стають масовими, надійність заряджання стає першорядною, впливаючи на рішення споживачів щодо переходу на транспортні засоби з нульовим рівнем викидів.