збільшення на телефоні

Однією з найпопулярніших платформ відеозв’язку є Zoom.

Zoom надає кілька послуг і функцій, щоб зробити обмін відеоповідомленнями приємнішим.

Однак Zoom — не найдешевший варіант для обміну відеоповідомленнями.

Чому Zoom такий дорогий? (10 причин)

Ноутбук і мобільний телефон показують Zoom

Zoom має три основні рівні цін, які коштують 149,90 доларів на рік, 199,90 доларів на рік і 250 доларів на рік.

Він також має корпоративний рівень, який дозволяє великим підприємствам налаштовувати потрібні їм послуги, вартість яких, імовірно, перевищує 250 доларів на рік.

Zoom дорогий через високий попит на послугу, різні витрати, які компанія бере на надання високоякісних послуг, різні функції, які вона пропонує, і інвестиції компанії в безпеку.

Розглянемо ці фактори більш детально.

1. Високий попит

Відеозустріч на екрані ноутбука

Популярність Zoom безпосередньо пов’язана з пандемією COVID-19.

Коли багатьом підприємствам довелося дозволити своїм працівникам працювати з дому, виникла потреба у віддалених працівниках підтримувати зв’язок один з одним.

Компанії, які проводили регулярні зустрічі, потребували нового способу проведення зустрічей.

Хоча платформи для обміну відеоповідомленнями вже існували, їм бракувало функцій, необхідних бізнесу.

Zoom вийшов на ігрове поле як проста у використанні платформа обміну відеоповідомленнями для бізнесу.

Хоча люди могли користуватися послугою приватно, вона в першу чергу рекламувала себе як послугу для бізнесу.

Це розгорілося, як пожежа.

Zoom залишається популярною платформою обміну відеоповідомленнями.

Однак популярність Zoom створила проблему щодо вартості.

Оскільки Zoom став одним із популярних додатків для відеоконференцій, його популярність дозволила компанії стягувати високі ціни.

Це зарекомендувало себе як надійний сервіс для бізнесу.

Оскільки попит на його послуги все ще досить високий, Zoom може продовжувати просити преміальні ціни на свої послуги.

Є й інші сервіси обміну відеоповідомленнями, але вони не встигають за Zoom.

Таким чином, Zoom все ще часто є вибором номер один для компаній, які використовують для своїх потреб у відеоконференціях.

З високим попитом приходять високі ціни.

Zoom дорогий, тому що він користується великим попитом серед власників бізнесу.

2. Витрати на сервер

Дата-центр серверної кімнати

У той час як Zoom покладається на можливості своїх користувачів в Інтернеті для ефективної роботи, Zoom також використовує сервери, щоб забезпечити хостинг для певних користувачів або ситуацій.

Оскільки Zoom усвідомлює, що погане з’єднання може зруйнувати його репутацію, він інвестує значні кошти у своє серверне програмне та апаратне забезпечення.

Він хоче забезпечити високоякісну потокову передачу та відеоповідомлення для своїх користувачів.

Проблема з витратами на сервери полягає в тому, що вони можуть стати досить дорогими.

Чим більше людей використовують сервер, тим більше коштує Zoom його обслуговування.

Сервери також мають певні максимуми та потужності.

Коли сервер досягає потужності, його продуктивність починає знижуватися.

Таким чином, Zoom має працювати багато серверів, на які він може покладатися для переповнення.

Це означає більше витрат.

Оскільки Zoom має високі витрати на сервер, йому потрібно компенсувати ці витрати високими цінами.

Zoom дорогий через високу вартість сервера.

3. Безкоштовний план

Молодий чоловік проводить відеоконференцію Zoom через комп'ютер

Хоча Zoom має кілька платних рівнів, він також має безкоштовний план.

Zoom створювався в першу чергу для бізнесу.

Однак він також обслуговує приватний сектор.

Можливо, вам цікаво, чи потрібно платити за Zoom лише для того, щоб надіслати повідомлення друзям.

Хороша новина полягає в тому, що ви цього не робите.

Ви можете просто скористатися безкоштовним планом Zoom.

Тим не менш, безкоштовному плану не вистачає багатьох функцій, які зазвичай включені в платні плани.

Якщо все, що вам потрібно, це безпечне місце для відеоповідомлень друзям і родині, то безкоштовний рівень, швидше за все, ідеально підходить для вас.

Однак безкоштовний план робить Zoom дорогим для тих, хто платить кількома способами.

По-перше, Zoom бере на себе великі витрати з тих, хто користується його послугами, не оплачуючи їх.

Надання послуги коштує грошей.

Пропонуючи користувачам безкоштовний план, Zoom має перекласти операційні витрати на тих, хто платить.

Це призводить до вищих цін, оскільки технічно вони охоплюють безкоштовних користувачів.

По-друге, оскільки він має безкоштовний план, є хороші шанси, що менші підприємства просто скористаються безкоштовним планом замість одного з дорогих платних планів.

Оскільки менше людей користуються платними послугами, це означає, що Zoom має зробити ці послуги ще дорожчими для тих, хто платить за них.

Він повинен отримати достатньо грошей від тих, хто платить за послугу, щоб покрити свої витрати.

Zoom дорогий через безкоштовний план і пов’язані з цим витрати.

4. Витрати на хмарне сховище

Концепція хмарного зберігання

Вартість сервера — це не єдине, що потрібно платити Zoom.

Він також пропонує послуги хмарного зберігання разом із деякими платними планами.

Його плани Pro та Business, наприклад, мають 5 ГБ хмарного сховища.

План Business Plus включає 10 ГБ хмарного сховища.

План Enterprise має необмежений обсяг хмарного сховища.

Хмарне сховище теж не безкоштовне.

Це все ще вимагає певної кількості апаратного та програмного забезпечення.

Zoom має гарантувати, що ці пристрої та служби залишаються функціональними.

5 ГБ і 10 ГБ — це також багато інформації для зберігання.

Для цього Zoom має мати достатньо хмарного простору для зберігання всіх даних.

Це може вимагати від них придбання або оренди додаткового сховища.

Це збільшує його операційні витрати, що означає, що йому потрібно покривати ці витрати вищими цінами.

Той факт, що план Enterprise має необмежену хмарну пам’ять, також свідчить про те, що його ціна, ймовірно, висока.

Zoom дорогий через вартість хмарного зберігання.

5. Інтеграція програми

Значок популярної програми для відеоконференцій Zoom на мобільному пристрої

Вам може бути цікаво, як Zoom перевершив своїх конкурентів, зокрема Skype.

Протягом багатьох років Skype був основною платформою для обміну відеоповідомленнями.

Однією з причин, чому Zoom домінує у просторі відеоконференцій, є його здатність інтегрувати безкоштовні програми у свої сервіси.

Якщо у вас є платний план із Zoom, ви матимете доступ до його функції Essential Apps.

Є кілька програм, які можуть зробити ваші зустрічі в Zoom більш продуктивними та приємними.

Деякі програми, які надаються безкоштовно із Zoom, включають:

  • Kahoot!
  • Тепло
  • Prezi
  • Прочитайте

Ці компанії пропонують такі послуги чи функції, як миттєве створення нотаток за допомогою штучного інтелекту, ігри для залучення працівників і віртуальні візитні картки.

Кожна програма допомагає зробити ваші зустрічі більш цікавими та продуктивними.

Тепер, хоча ці програми надаються безкоштовно з платною підпискою Zoom, це не означає, що вони обов’язково безкоштовні.

Наприклад, Zoom, ймовірно, заплатить за інтеграцію цих програм у свої служби.

Оскільки програми були спеціально розроблені для використання з Zoom, компанія, ймовірно, платить якусь знижку.

Однак, оскільки вони все ще вважаються операційними витратами, Zoom має оплачувати їх коштами, які отримує від своїх планів передплати.

Щоб запропонувати ці додатки безкоштовно всім своїм платоспроможним клієнтам, Zoom має мати вищі ціни на свої плани.

Zoom дорогий, тому що пропонує «безкоштовні» програми.

6. Пропонує брендинг і домени

Ноутбук із логотипом програми Zoom Cloud Meetings

Zoom перейшов від простого надання стандартних послуг обміну відеоповідомленнями.

Він прагне бути єдиним магазином для потреб і проблемних моментів, які зазвичай мають підприємства.

Наприклад, він пропонує брендинг і доменні послуги.

Це може бути корисним для підприємств, які часто зустрічаються з іншими підприємствами.

Вони можуть виглядати більш професійно, коли проводять дзвінок, використовуючи платформу, налаштовану для їхнього бізнесу.

Це те, що Zoom може надати тим, хто за це платить.

Однак це доступно лише в планах Business і Business Plus.

Користувачі тарифного плану Enterprise також можуть скористатися послугою.

Ця функція дозволяє Zoom зосередитися на просуванні вашого бізнесу.

Він може налаштувати вашу платформу Zoom відповідно до вашого бізнесу.

Це, у свою чергу, робить бізнес більш професійним і вражаючим.

Це допомагає компаніям розвивати стосунки один з одним, щоб вони могли досягати цілей і ефективно співпрацювати.

Однак додаткові функції коштують Zoom більше грошей.

Для виконання цих завдань потрібно найняти більше людей або розробити більше функцій.

Оскільки він бере на себе вищі витрати, його абоненти повинні платити більше грошей.

Zoom є дорогим через вартість його брендингу та доменних послуг.

7. Ліцензії

Хмара ZOOM

Незалежно від того, використовуєте ви платну версію Zoom чи ні, ви можете запитати, чи потрібно вам платити за Zoom лише для того, щоб потрапити на зустріч.

Хороша новина полягає в тому, що ви цього не робите.

Zoom працює на основі ліцензій.

Підприємство купує ліцензію, а потім надсилає запрошення «учасникам» або глядачам.

Таким чином, лише одна особа фактично платить за Zoom.

Зазвичай це компанія або фізична особа.

Це робить Zoom дорогим, оскільки це означає, що лише кілька людей насправді платять за ліцензії.

Учасники можуть користуватися Zoom безкоштовно, оскільки вони просто глядачі.

Вони беруть участь у дзвінку, але не є його організаторами.

Якби Zoom вимагав від усіх платити плату за приєднання до дзвінка Zoom, то, швидше за все, ціни були б трохи нижчими.

Це було б пов’язано з тим, що у нього буде більше клієнтів, між якими можна розподілити витрати.

Оскільки ліцензіат вимагає лише платити за ліцензію, це означає, що кількість покупців менша.

Таким чином, він повинен покривати свої витрати та отримувати прибуток від цього меншого пулу передплатників.

Це означає, що він має вищі ціни.

Zoom дорогий через те, як працюють його ліцензії.

8. Автоматичні субтитри та переклади

Відеоконференція

Ще одна унікальна функція Zoom — це можливість автоматично створювати підписи та переклади.

Ця функція також доступна лише деяким платним передплатникам.

Користувачі безкоштовного плану не можуть користуватися цією послугою.

Однією з причин, чому він доступний лише для тих, хто платить за Zoom, є те, що його використання дорожче.

Zoom використовує AI для створення підписів і перекладів.

Використання штучного інтелекту може бути досить дорогим, особливо якщо Zoom використовує API на основі чужої служби штучного інтелекту.

Компанія повинна заплатити певну суму грошей за кожен токен або символ, який генерує ШІ.

Враховуючи, скільки можуть тривати зустрічі та скільки розмов, Zoom може зіткнутися з дуже високими комісіями за використання штучного інтелекту для генерації токенів або символів.

Щоб покрити ці витрати, він повинен мати вищі ціни на свої плани.

Збільшення коштує дорого через використання субтитрів і перекладів, створених ШІ.

9. Дорогі додатки

масштабна хмарна зустріч

Якщо ви користуєтеся певним тарифним планом Zoom, який не має певної функції, ви все одно можете придбати його, щоб включити його у свій план.

Наприклад, якщо вам потрібно більше місця для великої аудиторії, тоді ви можете купити доповнення «Велика аудиторія».

Це доповнення коштує додатково 600 доларів на рік.

Якщо вам потрібно більше хмарного сховища, ви можете заплатити додатково 120 доларів на рік.

Якщо у вас є кол-центр, ви можете платити за телефонні послуги Zoom додатково 300 доларів на рік за кожного користувача.

Очевидно, що додавання певних функцій може зробити ваш план ще дорожчим, ніж він є.

Zoom коштує дорого, коли ви додаєте більше функцій до свого плану.

10. Витрати на безпеку

Мобільний телефон із логотипом програми Zoom Cloud Meetings

Останньою причиною, чому Zoom дорогий, є його вартість безпеки.

Zoom знає, наскільки важливі безпека та конфіденційність під час проведення зустрічей і відеоконференцій.

Ось чому він вкладає значні кошти у свою безпеку.

Злом може скомпрометувати велику кількість конфіденційної інформації та зруйнувати репутацію Zoom.

Таким чином, він витрачає багато грошей на свої функції безпеки.

Оскільки він має високі витрати на безпеку, він повинен покривати ці витрати високими цінами.

Zoom дорогий через витрати на безпеку.