чоловік друкує на телефоні

Обмін текстовими повідомленнями – один із найкращих способів спілкування з близькими людьми чи колегами.

Ви можете зробити це, надіславши стандартне текстове повідомлення або використовуючи такі програми, як WhatsApp, iMessage тощо.

Однак пам’ятайте, що ваш адресат не завжди може отримати текст.

Іноді повідомлення може не бути доставлено іншій особі з кількох причин.

Хороша новина полягає в тому, що ви також можете вирішити проблему, зрозумівши причини.

Чому в моєму текстовому повідомленні написано, що не доставлено? (12 причин, виправлення)

Стурбований чоловік-фрілансер дивиться на смартфон

Ось основні причини, які можуть перешкоджати доставці вашого тексту, і способи їх вирішення.

1. Номер одержувача вимкнено

телефон у режимі польоту

Повідомлення не доставляються людині, якщо її номер вимкнено.

Це пов’язано з тим, що сим-карта особи не має мереж.

Вам доведеться почекати, поки людина ввімкне свій пристрій.

Повідомлення будуть доставлені негайно, коли одержувач матиме хороше з’єднання.

Ви також можете зіткнутися з a «Не вдалося» тег, якщо повідомлення не доставлено протягом тривалого часу.

Це трапляється, коли номер був вимкнений більше шести годин.

Тег також може з’явитися, якщо проблема пов’язана з вашою SIM-картою, а не з номером одержувача.

Наприклад, ваша широкосмугова мережа може бути недостатньою або ваш рахунок може бути неоплаченим.

Виправлення: зачекайте на автоматичну доставку або надішліть повторно

Усі провайдери SMS мають автоматичну систему доставки стандартних текстів.

Якщо повідомлення не доставлено з першої спроби, воно автоматично надсилатиметься через певні проміжки часу через шість годин.

Одержувач отримає текст, якщо його мережі підключені.

Якщо минуло шість годин, а номер все ще вимкнено,«Не вдалося»тег з’явиться поруч із текстом.

Автоматична доставка не відбудеться після появи цього оператора.

Вам доведеться повторно надіслати повідомлення одержувачу, і весь процес доставки почнеться заново.

2. Ваше повідомлення було позначено як спам

Крупним планом підозрюваний спам-дзвінок на смартфоні. Кіберзлочинці полюють на онлайн-користувачів.

Усі мобільні оператори мають спеціальні правила щодо зручності та простоти використання.

Компанії вживають багатьох заходів, щоб запобігти тому, щоб їхні клієнти стали ціллю спаму.

Вони надсилають деякі повідомлення до папки зі спамом замість основної папки “Вхідні” особи.

Найгірше те, що одержувач не матиме доступу до спам-повідомлень, оскільки вони не доставлені через втручання оператора.

Якщо ваш текст був позначений як спам, одержувач його не отримає.

Ви можете перевірити це, повторно надіславши повідомлення та подивившись, чи буде воно доставлено чи ні.

Виправлення: уникайте порушення вказівок

Різні оператори мають різні правила обробки спаму, але багато хто дотримується деяких універсальних вказівок.

Якщо ви не порушуєте правила, ваше повідомлення не буде позначено як спам.

Це означає, що воно буде доставлено одержувачу, як тільки ви його надішлете.

Переконайтеся, що ваш текст не має підозрілих посилань, таких як bit.ly, щоб уникнути позначення спаму.

Проблема також може виникнути, якщо ви надсилаєте той самий вміст повторно.

Довгі повідомлення, такі як есе, також призведуть до позначення вас як спаму.

Нарешті, вам також слід уникати використання великих літер у тексті.

Ці методи гарантують, що ви не порушите правила.

3. Помилково негативний

Немає сигналу мобільної мережі

Не завжди ваші повідомлення не доставляються через проблеми з телефоном або сигнали одержувача.

Надсилання стандартних текстових повідомлень вимагає отримання звітів про доставку (DLR) від вашого оператора.

Якщо перевізник не зможе створити квитанцію, він позначить повідомлення як “Не вдалося надіслати” замість сповіщення про доставку.

Було багато випадків, коли оператори не могли правильно створити DLR або надіслати звіти.

Найгірше те, що ви не можете знати, чи це проблема чи ні.

Ви можете марно витрачати час на дії, які можуть допомогти з доставкою повідомлення.

Виправлення: очікування відповіді

Немає миттєвого вирішення цієї проблеми, оскільки проблема не на вашому боці.

Перевізник також не повідомить вам, що у вас помилково негативний результат.

Ви можете самостійно зв’язатися з оператором, щоб дізнатися про це питання, але не варто розраховувати на отримання адекватного роз’яснення.

Головне, що вам допоможе, це очікування відповіді від одержувача.

Ви також можете зв’язатися з ними іншим способом, щоб дізнатися, чи отримали вони повідомлення.

4. Вам потрібен інший номер

Засмучений азіатських жінок холдингу смартфон

Надсилання SMS-повідомлень може здатися легким завданням, але воно може бути складним залежно від типу.

Ви можете використовувати два повідомлення: A2P і P2P.

Ці типи вимагають використання різних телефонних номерів для доставки повідомлення.

Ви можете зіткнутися з проблемою, якщо ваш одержувач має неправильний тип.

Обмін повідомленнями A2P в основному призначений для компаній, які надсилають нагадування, тексти рахунків та інші транзакційні повідомлення.

Крім того, P2P призначений для особистих текстів.

Ви хочете брати участь у цьому типі, якщо надсилаєте повідомлення другу чи коханій людині.

Якщо ви переплутаєте номери, тексти не доставлятимуться.

Виправлення: використовуйте правильні числа

Якщо ви надсилаєте повідомлення A2P, ви повинні переконатися, що надсилаєте тексти за безкоштовними номерами з короткими кодами та місцевими номерами, схваленими для надсилання великої кількості повідомлень.

Якщо ви використовуєте звичайний номер для цього типу повідомлень, оператор блокуватиме ваші повідомлення.

Уникайте використання такого номера.

Для обміну повідомленнями P2P вам не потрібно турбуватися, якщо ви використовуєте місцевий номер для надсилання текстів.

Єдине, що ви повинні переконатися, це не надсилати сотні повідомлень за короткий проміжок часу.

5. Номер за кордоном (роумінг)

жінка перевіряє роумінг на своєму мобільному телефоні

Можливо, у вас є кохана людина, яка нещодавно поїхала за кордон і приїхала там у відпустку.

У цьому випадку їх номер вважається роумінговим, і доставка на такі контакти не гарантується.

У вас можуть виникнути проблеми, якщо ви надсилаєте повідомлення особі, яка не перебуває в її рідній країні.

Варто відзначити, що оператори дозволяють доставляти повідомлення на номери в роумінгу.

Це залежить від вашого плану мережі та оператора, оскільки деякі постачальники можуть обмежувати вас.

Головне, що потрібно зробити, це знати, чи перебуває одержувач у роумінгу чи ні, перш ніж намагатися вирішити проблему.

Виправлення: отримати схвалення для міжнародних SMS-повідомлень

Основна причина, чому ваше повідомлення може не доставлятися на номер у роумінгу, полягає в тому, що ваш тарифний план мережі не схвалено для обміну міжнародними повідомленнями.

Ви можете вирішити цю проблему, зателефонувавши в службу оператора та повідомивши їх.

Вони змінять ваш тарифний план відповідно до ваших потреб.

Однак важливо пам’ятати, що це може коштувати дорого.

Якщо міжнародний обмін повідомленнями схвалено, можливо, ви вводите неправильний код.

Це може статися, якщо людина досягла іншого пункту призначення під час своєї подорожі.

Текст буде легко доставлено, якщо ви введете правильний код країни перед номером одержувача.

6. Ви надсилаєте багато повідомлень

Шокований чоловік, зайнятий надсиланням повідомлень

Для обміну SMS-повідомленнями ваш оператор повинен надсилати інформацію через кілька мереж.

Ось чому ви можете зіткнутися з проблемами, якщо надсилаєте велику кількість текстів одночасно.

Якщо ви це зробите, оператор може позначити ваш номер як спам.

Крім того, можливо, оператор обмежив кількість повідомлень, які ви можете надіслати одночасно.

Якщо ви порушите правила, ваш текст не буде доставлено адресату.

Іноді оператор мережі також може класифікувати текст як «Не вдалося», тому ви повинні надіслати його повторно.

Виправлення: уникайте надсилання кількох повідомлень

Усі служби оператора мають різні обмеження на обмін повідомленнями, щоб забезпечити безперебійну роботу.

Більшість номерів, які можуть отримувати трафік P2P, можуть надсилати лише одне повідомлення щосекунди.

Тексти не будуть доставлені, якщо ви надішлете сто SMS-повідомлень одночасно.

Ви також можете уникнути цієї проблеми, використовуючи номер, затверджений для великого обсягу трафіку.

Більшість компаній використовують цей тип, оскільки вони щодня надсилають повідомлення сотням і тисячам клієнтів.

Коли ваш тарифний план зміниться, у вас не виникне проблем із доставкою через надсилання великої кількості текстових повідомлень.

7. Надсилання текстових повідомлень не ввімкнено

дивлячись на телефон із розгубленим виразом

Ця причина стосується лише пристроїв Apple, оскільки вона стосується програми iMessage.

Програма дозволяє надсилати тексти через Wi-Fi та sim-з’єднання.

Якщо ви нещодавно користуєтеся, можливо, ви не знаєте, що обмін текстовими повідомленнями не ввімкнено на телефоні за замовчуванням.

Ваші текстові повідомлення не будуть доставлені, якщо в людини немає з’єднання Wi-Fi.

Ви також можете надсилати стандартні текстові повідомлення, якщо повідомлення не доставляється, незважаючи на те, що особа має Wi-Fi.

У такому випадку стягуватиметься плата оператора, і ви повинні ввімкнути опцію в налаштуваннях.

Виправлення: увімкніть текстове повідомлення або надішліть вручну

Найпростіший спосіб вирішити цю проблему — відкрити програму «Повідомлення» на вкладці налаштувань iPhone.

Вам доведеться прокрутити вниз, щоб знайти «Надіслати як SMS» варіант.

Це дає змогу автоматично доставляти ваш текст як стандартне текстове повідомлення, якщо одержувач не має Wi-Fi.

Ви також можете вручну надсилати повідомлення одне за іншим, якщо не хочете вмикати автоматичну функцію.

Все, що вам потрібно зробити, це надіслати повідомлення та потримати його кілька секунд.

З’являться деякі параметри, з яких ви повинні вибрати «Надіслати як текстове повідомлення» і синє текстове поле стане зеленим.

8. Місцеві обмеження

розгублена людина

Якщо ви використовуєте обмін повідомленнями A2P, ви повинні повністю розуміти цю причину, щоб мати менше проблем.

У деяких країнах компанії можуть надсилати маркетингові SMS лише в певні години.

Більшість місць дозволяють компаніям доставляти текстові повідомлення з 8 ранку до 20:30 у будні дні.

Ситуація також може ускладнитися, якщо ви надсилаєте текстові повідомлення клієнтам у всьому світі.

Це пояснюється тим, що місцеві обмеження в різних країнах відрізняються відповідно до законодавства.

Ви повинні відповідати вимогам, щоб переконатися, що ваше повідомлення буде доставлено вашим клієнтам.

Виправлення: ознайомтеся з правилами або скористайтеся гідним постачальником послуг

Як власник бізнесу, можливо, ви надсилаєте повідомлення своїм клієнтам без чиєїсь допомоги.

Це означає, що вам доведеться пам’ятати про часові обмеження, щоб правильно доставляти повідомлення.

Щоб уникнути клопоту, вам слід скористатися послугою обміну повідомленнями A2P, яка вартує уваги.

Певні оператори добре знають послуги A2P і пропонують автоматизовані функції.

Все, що вам потрібно зробити, це надіслати повідомлення своєму оператору, і компанія запланує надсилання текстів у певний час.

Це допоможе вам тримати всіх клієнтів в курсі ваших послуг.

9. Одержувач навмисно не отримує повідомлення

заблокований номер

Стандартні текстові повідомлення — не єдиний спосіб повідомити комусь важливу інформацію.

Можливо, ви розмовляєте з людиною на іншій платформі, наприклад WhatsApp або OpenPhone.

Головною особливістю останнього є те, що він дозволяє людині відмовитися від отримання повідомлень.

Якщо ви отримуєте a “СТІЙ” повідомлення від когось на OpenPhone, ця особа вирішила не отримувати текстові повідомлення від вас.

Ваші повідомлення більше не доставлятимуться особі.

Людина також не отримуватиме від вас текстових повідомлень у WhatsApp, якщо вона вас заблокувала.

Виправлення: очікування розблокування

Найгірша частина функції відмови від повідомлень полягає в тому, що ви не маєте контролю над нею.

Все залежить від одержувача, який вирішить, отримувати чи ні текстові повідомлення від вас.

Якщо особа розблокує вас на платформі, ви можете надіслати їй більше повідомлень.

На жаль, це не призведе до доставки старих недоставлених повідомлень.

Вам доведеться повторно надіслати текст, якщо ви хочете передати ту саму інформацію.

Це стосується повідомлень у WhatsApp і OpenPhone.

Ви також повинні забезпечити відмінне з’єднання Wi-Fi, інакше повідомлення не доставлятимуться.

10. Параметр «Отримувати SMS» на пристрої може бути вимкнено

Жінка руки з смарт-телефону

У цю цифрову еру існує кілька способів спілкування з друзями, родиною, коханими та іншими людьми.

Одержувач може використовувати для надсилання текстових повідомлень такі інтернет-програми, як WhatsApp, iMessage, Facebook Messenger тощо.

Ось чому людина може не знати, що її стандартний прийом SMS вимкнено.

Багато телефонних пристроїв мають вбудовані налаштування, які дозволяють отримувати повідомлення.

Якщо цю функцію вимкнено, телефон не отримуватиме текстові повідомлення від інших людей.

Тому ваші повідомлення не будуть доставлені, якщо налаштування одержувача вимкнено.

Виправлення: скажіть одержувачу ввімкнути налаштування

Більшість людей не розуміють, коли отримання SMS вимкнено через інші способи зв’язку.

Якщо ви знаєте одержувача, ви можете зателефонувати та допомогти йому ввімкнути налаштування трубки.

Це також дозволить вам дізнатися, чи навмисно ця особа вимкнула стандартні текстові повідомлення.

Коли особа вмикає цю функцію, вона миттєво отримуватиме майбутні повідомлення.

Якщо ви не можете сказати людині ввімкнути це налаштування, ваші повідомлення не доставлятимуться, і ви нічого не зможете з цим зробити.

11. Повідомлення мало незаконний вміст

Чоловік, одягнений у светр з капюшоном і мобільним телефоном

Пам’ятайте, що провайдери мають суворі вказівки щодо змісту текстів.

Деякі обмеження також застосовуються через закони штату та місцеві правила.

Якщо ваше повідомлення має незаконний вміст, воно не буде доставлено одержувачу з міркувань безпеки.

Ваш номер також може бути заблокований.

Яскравим прикладом незаконного вмісту є надсилання комусь вмісту для дорослих або посилання на наркотики.

Перевізник також заблокує повідомлення, якщо воно демонструє кримінальну діяльність, і може повідомити про вас владу.

CITA – це організація, яка забезпечує дотримання правил безпечного обміну SMS-повідомленнями.

Виправлення: не надсилайте незаконний вміст

Єдине вирішення цієї проблеми — уникати надсилання незаконного вмісту людям.

Ви завжди повинні бути уважними до повідомлень, які надсилаєте.

Уникайте додавати посилання до текстових повідомлень, оскільки не всі сайти вважаються законними, якими б безпечними вони не здавалися.

Крім того, оператор може заблокувати вас, якщо ви зробите цю дію хоч раз у житті.

У цьому випадку ваші повідомлення нікому не будуть доставлені, і вам доведеться добитися видалення свого номера зі списку блокування.

Можливо, вам також доведеться змінити оператора, якщо компанія не розблокує вас.

12. Ви надсилаєте повідомлення на стаціонарний телефон

телефон

Пам’ятайте, що люди все ще користуються телефонами в цю епоху.

Ви побачите пристрій у багатьох домівках, оскільки він пропонує простий спосіб спілкування.

Це також краще в сім’ях зі старшими членами, які не володіють технікою.

Якщо ви надішлете текстове повідомлення на стаціонарний номер, воно не буде доставлено, скільки б разів ви не повторювали.

Ймовірно, під повідомленням з’явиться хрестик, який вказує на те, що його не вдалося надіслати.

Звичайно, у деяких постачальників послуг вивіска себе не представить.

Виправлення: використовуйте інший номер

Стаціонарні телефони не призначені для отримання текстових повідомлень, тому немає можливості надіслати текст на цей пристрій.

Єдине рішення, яке у вас є, це отримати номер смартфона людини.

Ви також можете надіслати повідомлення одержувачу через інтернет-платформу.

Хороша новина полягає в тому, що ви можете легко визначити, коли надсилаєте повідомлення на стаціонарний телефон.

Для отримання необхідної інформації можна скористатися валідатором номера телефону.

Невдале повідомлення також повідомить вам, що контакт знаходиться на стаціонарному телефоні.

Висновок

Це дванадцять причин і способи усунення того, чому ваші повідомлення не доставляються одержувачам.

Ви повинні дотримуватися відповідних інструкцій, щоб гарантувати, що особа отримає ваші повідомлення.

Якщо всі вищезазначені способи виправлення не допомогли, зателефонуйте своєму постачальнику послуг.

Ваші вихідні повідомлення можуть бути вимкнені та впливати на службу обміну повідомленнями.