Контролери Oculus покращують відчуття існування в грі, у яку ви граєте.
Вони поміщаються у вашій руці та роблять керування вашим персонажем у грі більш реалістичним.
Однак контролери Oculus недешеві, і ви можете задатися питанням, чому вам потрібно платити стільки за контролер, який не такий великий.
Пара контролерів Oculus Meta Quest Touch Pro коштує 299 доларів США, тоді як один контролер Meta Quest 2 коштує 74,99 доларів США або 149,99 доларів США за один контролер Quest Touch Pro.
Контролери Oculus дорогі через функції, які вони мають, і витрати на виробництво таких функцій, дизайн контролера, обмежений масштаб виробництва контролерів і той факт, що ви не можете поєднати старі контролери з новими гарнітурами.
Розглянемо ці фактори більш детально.
Однією з причин, чому контролери Oculus є дорогими, є те, що вони використовують високоточні датчики руху.
Раніше для синхронізації з гарнітурою потрібно було підняти контролер на рівень очей.
Нові контролери Oculus цього більше не потребують.
Ви можете носити контролери на ногах і все ще мати можливість керувати своїм персонажем на екрані.
Ця нова техніка робить контролери дорожчими.
Оскільки технологія є дорожчою для розробки, контролери також будуть дорожчими.
Meta також завжди прагне зробити свій датчик руху більш інтуїтивно зрозумілим.
Оскільки він вкладає більше грошей у свої дослідницькі групи, йому потрібно заробляти гроші, щоб покрити ці витрати.
Це призводить до підвищення цін на контролери.
Контролери Oculus дорогі, тому що їхні датчики руху дорогі у виробництві.
Ви часто помічаєте, що один із ваших контролерів Oculus помре раніше, ніж інший.
Вони рідко помирають одночасно.
Оскільки для гри на Oculus вам потрібні обидва контролери, вам доведеться купити один.
Зазвичай це означає, що ви не збираєтеся купувати обидва контролери одночасно.
Таким чином, ви не можете скористатися будь-якою масовою угодою, яку може запропонувати Meta.
Оскільки вартість надміру висока, зазвичай має сенс придбати лише один.
Однак з часом ваш інший контролер також може померти.
Знову ж таки, ви, ймовірно, не захочете купувати комплект із двома контролерами.
Ви просто хочете того, якого вам не вистачає.
Таким чином, ви можете знову втратити будь-яку пропозицію, просто купивши один контролер замість масового пакету.
Це робить контролери дорогими, оскільки ціна спонукає вас купувати один контролер, а не обидва контролери одночасно.
І без того висока вартість також може спонукати вас до покупки нової гарнітури.
Ви можете вирішити, що придбання цілого нового пристрою варте інвестицій, оскільки один контролер може коштувати досить дорого.
Це може зробити контролери досить дорогими, оскільки ви також купуєте нову гарнітуру кожного разу, коли контролер вмирає.
Якщо ваші контролери часто вмирають, то ви витратите багато грошей на гарнітури VR.
Контролери Oculus дорогі, тому що вони рідко вимикаються одночасно, що спонукає вас купувати по одному, а не обидва контролери разом.
Одна із захоплюючих функцій контролерів Oculus — це тактильні відчуття.
Тактильні відчуття стосуються дотику.
У випадку контролерів Oculus це означає, що певні взаємодії, які ви маєте в грі, можуть змусити ваш контролер реагувати відповідно.
Ця реакція зазвичай є вібрацією або пульсом, який ви відчуваєте на руках.
Це допомагає ще більше занурити гравця в гру.
Гравці певним чином відчувають те, що відчуває персонаж на екрані.
Проблема тактильної технології полягає в тому, що її розробка недешева.
Meta хоче максимально занурити своїх гравців.
Таким чином, він інвестує чималу суму грошей у свою тактильну технологію.
Такі інвестиції означають, що компанія також має покривати свої витрати.
Це призводить до високої ціни.
Гравці платять чималі гроші за більш захоплюючий досвід через контролери.
Контролери Oculus дорогі через використання високоякісної тактильної технології.
Meta також пройшла через кілька різних дизайнів зі своїми контролерами Oculus.
Його мета — створити контролер, який спрощує гру, не відволікаючи від досвіду.
Граючи в ігри за допомогою стандартного контролера Xbox або PlayStation, наприклад, ви не відчуваєте себе частиною гри.
Ви просто натискаєте кнопки на контролері.
Контролери Oculus роблять натискання кнопок трохи інтуїтивнішим.
Мета полягає в тому, щоб контролери не були причиною того, що ви не можете зануритися в гру.
Щоб досягти цього, Meta зосереджується на виробництві контролерів із ергономічним дизайном.
«Ергономіка» — термін, який часто використовують на робочому місці.
Він описує вибір, політику та процеси, які використовуються для підвищення ефективності роботи.
Це означає наявність правильного обладнання та інструментів, які дозволяють їм працювати ефективніше, одночасно зменшуючи біль і дискомфорт.
Це часто стосується стільців, столів, мишок та інструментів.
У світі ігор ергономіка по суті означає, що контролер поміщається у вашу руку таким чином, що зменшує дискомфорт.
Утримання рук або зап’ястя в певному положенні протягом тривалого часу може призвести до болю та жорсткості.
Це може погіршити ваш досвід.
Meta, намагаючись зменшити цей дискомфорт, створила контролери Oculus з ергономічним дизайном.
Це додає цінності контролерам для деяких людей.
Це також означає, що компанія, ймовірно, витратила багато часу на розробку контролерів.
Контролери Oculus дорогі, оскільки мають ергономічний дизайн.
Однією з проблем, з якою зіткнулися деякі користувачі Oculus, є те, що вони не можуть використовувати свої старі контролери з новою гарнітурою Quest 2.
Контролери несумісні.
Це змусило всіх, хто хотів придбати нову гарнітуру Quest 2, також придбати нові контролери.
Це робить контролери Oculus дорогими, оскільки це означає, що гравці не можуть покладатися на свої старі контролери, якщо хочуть використовувати нову гарнітуру.
Оскільки Meta вже робила це один раз, є шанс, що компанія може зробити це знову.
Наступного разу, коли вони розроблятимуть нову гарнітуру (наприклад, Quest 3), вони також можуть зробити так, щоб старі контролери були несумісними з новою гарнітурою.
Геймерам знову доведеться купувати нові контролери.
Іншого варіанту немає.
Контролери Oculus дорогі, тому що Meta іноді змушує вас купувати нові, коли випускає нове обладнання.
Використання контролерів сторонніх виробників часто є способом заощадити гроші.
Контролери сторонніх виробників зазвичай надходять від загальних брендів і коштують не так дорого, як контролери відомих брендів.
Проблема з Oculus полягає в тому, що немає сенсорних контролерів сторонніх виробників.
Незважаючи на те, що віртуальна реальність розвивається, вона ще не стала популярною, як ігрові консолі.
Таким чином, сторонні продавці ще не вийшли на ринок.
Meta також зберігає свої секрети виробництва близько до жилета.
Виробництво контролерів віртуальної реальності поки що непросте.
Виробництво власного контролера на даний момент може коштувати сторонньому продавцю більше грошей, ніж Meta.
Таким чином, єдине місце, де ви можете купити контролери Oculus Touch, це Meta.
Це означає, що він фактично має монополію на контролери Oculus.
Компанія може встановити на них будь-яку ціну, оскільки це єдина компанія, яка продає контролери.
Її клієнти не мають іншого вибору, окрім як купувати свої контролери у компанії.
Це також не допомагає, що на ринку так багато компаній VR.
Кожен виготовляє контролери спеціально для своєї гарнітури.
Вони не завжди сумісні.
Хоча іноді ви можете підключити контролер PlayStation або Xbox до гарнітури, ви втрачаєте загальний досвід.
Поки на ринок не з’явиться більше продавців контролерів або компаній VR, Meta продовжуватиме мати монополію на контролери Oculus.
Контролери Oculus дорогі, тому що ви не можете купити їх у сторонніх продавців.
Однією з переваг придбання гарнітури Quest від Meta є те, що на неї надається гарантія.
Якщо щось трапиться з вашим контролером або гарнітурою під час дії гарантії, ви можете подати претензію, щоб отримати новий або повернути кошти.
Гарантії допомагають захистити вас, коли ви робите дорогу покупку.
Проблема з гарантіями полягає в тому, що вони також іноді можуть зробити продукти дорожчими.
Наприклад, якщо компанія змушена постійно замінювати дефектні продукти, на які поширюється гарантія, вона втрачає гроші.
Це продукти, які він не продає.
Компанія в основному роздає їх безкоштовно.
Або, у випадку відшкодування, це гроші, які він втрачає, оскільки повертає гроші клієнту.
Це може стати дорогою втратою для компанії, якщо вона відчує сплеск повернення дефектних продуктів.
Щоб забезпечити його виживання, деякі компанії стягуватимуть високі ціни на продукти, щоб створити фінансову подушку.
Це щось на кшталт «фонду на чорний день», з якого компанії можуть черпати гроші, щоб не втратити занадто багато грошей від гарантій тощо.
Гарантії можуть бути чудовим захистом для клієнтів, але вони також можуть бути причиною того, чому продукти дещо дорожчі.
Контролери Oculus дорогі, оскільки на них поширюється гарантія.
VR ще не є мейнстрімом.
Однією з причин є поточні дорогі ціни на гарнітури та аксесуари.
Оскільки Meta не продає стільки гарнітур Quest, скільки хотілося б, їй слід пам’ятати про масштаб виробництва.
Він не може виробляти багато гарнітур Quest і контролерів Oculus, оскільки попиту ще немає.
Однак це робить дорожчим придбання контролерів для заміни.
Оскільки масштаб виробництва обмежений, це означає, що пропозиція низька незалежно від попиту.
Це дозволяє Meta виставляти високу ціну на свої контролери.
Контролери Oculus дорогі, тому що щорічно виробляється дуже багато.
Контролери Oculus покладаються на акумулятори, щоб підтримувати живлення.
Коли акумулятор розряджається, ви більше не зможете ними користуватися.
Це означає, що покупка контролерів Oculus — не єдина дорога частина з них.
Вам також доведеться витрачати гроші на акумулятори, щоб підтримувати їх у робочому стані.
Хоча ви можете заощадити гроші на використанні акумуляторів, вони також з часом втратять заряд.
У будь-якому випадку вам доведеться продовжувати витрачати гроші на контролери Oculus навіть після їх початкової покупки.
Контролери Oculus дорогі, тому що для них потрібно купувати батарейки.
Meta зосереджується на використанні високоякісних матеріалів для виготовлення своїх контролерів Oculus.
Компанія усвідомлює, що контролери, ймовірно, зазнають частки зловживань через характер їх використання.
Натискання кнопок, надмірне розмахування та інші рухи тіла можуть призвести до зіткнень.
Щоб контролери прослужили якомога довше, компанія використовує у виробництві високоякісний пластик та інші матеріали.
Усе, від корпусу до двигуна, що використовується в тактильній технології, покладається на високоякісні матеріали.
Оскільки матеріали є високоякісними, вони, як правило, коштують трохи дорожче.
Ці витрати перекладаються на споживача.
Контролери Oculus дорогі, тому що виготовлені з високоякісних матеріалів.
Маск заявив, що його довгоочікуваний генеративний інструмент ШІ готовий до тестування та буде випущений для…
Minecraft - одна з найпопулярніших ігор серед завзятих геймерів. Однак у вас може бути не…
Якщо ви виконуєте завдання з інтенсивним використанням GPU, у вас можуть часто виникати проблеми з…
Домен IO присвоєно Британській території в Індійському океані, і багато людей у технологічній індустрії люблять…
У вас недостатньо місця для зберігання та надзвичайно повільний комп’ютер? Сучасне цифрове життя вимагає блискавичних…
(Фото Джастіна Саллівана/Getty Images) Нещодавно Google почав розгортати більш реалістичні карти для Карт Google у…