Call of Duty— це популярна франшиза шутерів від першої особи, в якій представлені такі події, як Друга світова війна, сучасні поля битв і навіть битви в майбутньому.
Ігри пройшли довгий шлях від свого скромного та скромного досвіду.
Однак, як Call of Duty стала більш просунутою та пропонує більше досвіду, вартість придбання ігор франшизи також зросла.
Поки старше Call of Duty ігри залишаються приблизно в ціновому діапазоні $59,99, нові Call of Duty ігри почали продавати за $69,99.
Call of Duty ігри дорогі через витрати на ліцензування, різні витрати на розробку, які вони повинні платити, популярність Call of Duty франшиза, постійне зростання кількості ігор і включення мікротранзакцій.
Розглянемо ці фактори більш детально.
Музика іноді є важливою частиною Call of Duty ігри.
Ніщо так не стимулює так, як рок чи реп.
однак,Call of Duty не може використовувати ці пісні безкоштовно.
Якщо це не оригінальна пісня,Call of Duty має ліцензувати пісню від оригінального виконавця.
Залежно від того, хто художник,Call of Duty може зіткнутися з деякими високими ліцензійними зборами.
Наприклад, відомий виконавець або група матиме високу плату за ліцензію порівняно з виконавцем або групою, які тільки починають свою діяльність.
Якщо Activision, розробник Call of Duty, хоче мати в грі радіо, що він часто робить, тоді він, імовірно, використовує ліцензовану музику.
Оскільки розробник платить чималу суму грошей за використання такої музики, йому потрібно поставити високу ціну на гру, щоб компенсувати ці витрати.
Call of Duty коштує дорого через високі ціни, які його розробник платить за використання ліцензованої музики.
Розробка гри стає все дорожчою.
Значною частиною цього є те, що люди багато чого очікують від Call of Duty франшиза.
Проблема, з якою стикаються ігри AAA, полягає в тому, що розробники відчувають тиск з боку геймерів, щоб з кожним випуском збільшувати масштаб ігор.
Це не те, чого геймери обов’язково хочуть, але тиск все одно існує.
Таким чином, Activision продовжує шукати способи надати геймерам нові враження.
Забудовник хоче продовжити попередній Call of Duty ігри та продовжувати розвивати та розширювати франшизу.
По-перше, це сприяє хорошому маркетингу.
Розробник може рекламувати свою гру як більшу або захоплюючу, ніж будь-коли.
Це звучить інтригуюче, що спонукає нових геймерів спробувати Call of Duty.
Однак розширення гри чи випробування нових функцій коштує більше грошей.
Компанія Activision має залучити більше розробників для створення нових елементів, які вони хочуть реалізувати.
У всіх ігрових студій є дедлайн, який вони намагаються вкластися.
Хоча вони, швидше за все, віддадуть перевагу працювати над грою, доки не відчують 100% впевненості в ній, тиск з боку видавців рідко дозволяє їм це зробити.
Таким чином, студія має найняти більше людей, щоб виконати більше роботи за певний проміжок часу.
Це підвищує витрати на виробництво, які компанія повинна компенсувати вищими цінами.
Call of Duty ігри дорогі через зростання витрат на розробку ігор.
Як і більшість інших ігор AAA,Call of Duty має свою частку розширень або DLC (завантажуваний вміст).
Деякі його ігри навіть випускаються по сезонах.
Кожен сезон пропонує нові режими, карти та інші можливості.
Проблема з цим додатковим вмістом полягає в тому, що за нього часто потрібно платити.
Особливо це стосується ігор, які містять сезони.
Зрештою вам доведеться платити більше грошей за кожен сезон.
Якщо ви цього не зробите, ви не зможете грати в нові режими чи щось інше, випущене в новому сезоні.
У результаті ви не просто платите 60 або 70 доларів, щоб грати в гру.
Коли ви додаєте DLC, розширення або сезонні ціни, ви можете сплачувати додаткові 20–30 доларів кожні кілька місяців.
Купівля Call of Duty більше не включає одну покупку.
Ви повинні продовжувати витрачати гроші на гру, якщо хочете мати повний доступ до неї.
Call of Duty коштує дорого, тому що ви повинні платити за додатковий вміст у формі DLC, доповнень і сезонних оновлень.
Велика перевага для деяких Call of Duty ігри залучають акторів для озвучення певних персонажів.
Одним із прикладів є Джон Бернтал, який озвучив одного з персонажів у DLC, який додав до гри улюблених фанатами ворогів-зомбі.
Бернталь – чи не єдина знаменитість, яка брала участь Call of Duty.
Наймати знаменитостей для озвучування персонажів не завжди дешево.
Activision, ймовірно, розраховує на те, що шанувальники знаменитості придбають гру, щоб вони могли проводити час, граючи за них або вбиваючи ворогів на їхньому боці.
Знаменитості також знають свою зіркову силу.
Вони можуть стягувати за це велику плату.
Оскільки Activision змушена витрачати багато грошей на озвучення знаменитостей, їй потрібно компенсувати ці витрати високими цінами на свої ігри.
Найняти навіть традиційних акторів голосу може бути дорого.
Актори озвучування самі по собі є знаменитостями, і деякі з цих акторів мають величезну кількість прихильників.
Activision знає, що, використовуючи відомого актора озвучення, вона, ймовірно, також привабить шанувальників цього актора до гри.
Це також може збільшити його продажі.
Однак актори голосу також можуть використовувати свою зіркову силу та отримувати високу зарплату.
Оскільки вартість використання голосових акторів може бути високою, Activision ставить вищі ціни на свої ігри.
Call of Duty це дорого, тому що використання знаменитостей і відомих акторів голосу може бути дорогим.
Call of Duty ігри ніколи не бувають без помилок.
Іноді помилки можуть серйозно порушити гру.
Частина причини Call of Duty ігри, як правило, досить помилкові, тому що розробники часто поспішають закінчити гру до того, як буде проведено належне тестування.
В ідеалі Activision, швидше за все, захоче провести серію тестів якості та виправити помилки перед випуском гри.
Однак, оскільки він відчуває себе змушеним отримувати прибуток і дивіденди для своїх акціонерів, певні речі часто не помічаються.
Це призводить до виправлення помилок і оновлень, які з’являються після випуску гри.
Якщо є маса помилок, це, швидше за все, означає, що розробники наполегливо працюють над їх виправленням.
Останнє, чого хоче Activision, це щоб її гравці залишили гру або попросили відшкодування, оскільки в неї не можна грати.
Однак розробка виправлень і виправлення гри має витрати.
По-перше, це означає, що компанії потрібно продовжувати фінансувати розробників, які мають виправити помилки.
Якби це була ідеальна гра без помилок, то компанії не довелося б витрачати гроші на виправлення помилок.
На жаль, чим більше помилок, тим більше грошей компанія витрачає на свою команду, щоб виправити помилки.
Call of Duty Ігри дорогі, тому що вони витрачають багато грошей на виправлення помилок.
Одна з причин Call of Duty настільки популярні, що в ігри можна грати на різних платформах.
Це може змінитися після недавньої спроби Microsoft купити Activision Blizzard.
Однак, навіть якщо Microsoft витримає і зможе купити Activision, а отже,Call of Duty франшизи, цілком імовірно, що Activision усе ще матиме кілька платформ для розробки.
Зокрема,Call of Duty ігри зазвичай випускаються для Xbox, PlayStation і ПК.
Хоча майбутнє PlayStation під питанням, Activision, ймовірно, продовжить випускати ігри як для Xbox, так і для ПК.
Таким чином, компанія повинна розробити гру для кількох платформ.
Це робить розробку гри трохи дорожчою, оскільки вона займає більше часу.
Вимоги до гри на Xbox, як правило, зовсім інші, ніж на ПК.
Це ще більш вірно, коли команда розробляє гру для різних поколінь гри.
А Call of Duty гра не отримає такого ж розвитку для PS4, як, наприклад, для PS5.
Оскільки для Activision стає дорожче розробляти гру для різних платформ, компанії потрібно компенсувати ці витрати вищими цінами.
Call of Duty ігри дорогі, тому що вони створені для різних платформ, що збільшує витрати на їх розробку.
Навіть ті, хто не грає, напевно чули про це Call of Duty раніше.
Це квінтесенція військового шутера від першої особи, який, можливо, зробив жанр таким, яким він є сьогодні.
Коли люди хочуть відчути реалістичний шутер від першої особи, де вони грають за когось із військових,Call of Duty зазвичай є першим вибором.
Багато що зводиться до назви бренду.
Хоча геймери, ймовірно, завжди знайдуть щось не так з a Call of Duty Якість, яку вони отримують, зазвичай відповідає ціні.
У перші дні, особливо,Call of Duty розвинув свою репутацію у виробництві високоякісних ігор із реалістичними військовими діями.
Це могло створювати як чудові бойові ситуації, так і емоційні історії.
Оскільки Activision створила свою репутацію як виробник високоякісних шутерів від першої особи, це також стало одним із стандартів.
Багато людей порівнюють схожі ігри з Call of Duty.
Call of Duty тому є добре відомим брендом.
Як і будь-який відомий бренд, він може стягувати вищі ціни на свою продукцію.
Інді-команда, яка створює гру, точнісінько таку Call of Duty можливо, не зможе стягувати 70 доларів за свою гру, оскільки вона не має такого визнання бренду Call of Duty робить.
Call of Duty ігри дорогі через їх відомий бренд і франшизу.
У цьому немає сумнівів Call of Duty також є дуже популярною франшизою.
Навіть незважаючи на помилки, яких франшиза робила в минулому, вона зберегла свою популярність.
Частково це пояснюється тим, що на ринку не було великої конкуренції.
Хоча є й інші, схожі, ігри Call of Duty там вони не зовсім змогли зрівнятися Call of Duty темпи випуску ігор.
Як такий,Call of Duty залишається популярним серед своїх шанувальників.
Ця популярність також робить його дорогим.
Activision знає, що оскільки її франшиза така улюблена, вона може стягувати за свої ігри 70 доларів.
Компанія знає, що геймери будуть готові заплатити 70 доларів, тому що вони хочуть грати Call of Duty досить погано.
Call of Duty ігри дорогі, тому що вони популярні.
Основна причина Call of Duty Ігри дорогі, оскільки вони є, наскільки вони довгі.
З роками потрібно все більше часу, щоб перемогти a Call of Duty гра.
Оскільки вони часто містять режими PVP, гравцям завжди доступний новий вміст, щоб продовжувати гру.
Проблема довгих ігор полягає в тому, що їх дорого робити.
Чим більший світ, тим більше часу та грошей компанія має вкладати в гру.
Оскільки витрати вищі, ціна гри буде вищою.
Call of Duty ігри дорогі, тому що вони, як правило, включають великі світи, розробка яких є дорожчою.
нарешті,Call of Duty ігри дорогі через мікротранзакції.
Мікротранзакції можуть варіюватися від скінів до внутрішньоігрових посилень, які можуть вплинути на продуктивність гравця.
Activision почала використовувати мікротранзакції у своїх іграх, щоб вскочити в грошовий поїзд мікротранзакцій.
Хоча деякі гравці можуть ігнорувати мікротранзакції, інші, як правило, витрачають на них багато грошей.
Це особливо вірно, коли Call of Duty має обмежений випуск певних цифрових продуктів.
Це спонукає гравців купувати продукт, перш ніж він зникне назавжди.
У результаті ви не тільки платите 70 доларів за гру, але й потенційно витрачаєте велику суму грошей через мікротранзакції.
Це робить Call of Duty навіть дорожче.
Call of Duty ігри дорогі, тому що мікротранзакції можуть швидко накопичуватися, якщо ви продовжуєте їх купувати.
За останні кілька років на ринку персональних комп’ютерів відбулася кардинальна революція. Багато великих компаній виробляють…
Європейський Союз планує оштрафувати Apple приблизно на 500 мільйонів євро (539 мільйонів доларів) за ймовірні…
Незалежно від того, дешеві чи дорогі ваші навушники, іноді одна сторона просто перестає працювати! Це…
(Фото Скотта Олсона/Getty Images) Згідно з новим звітом The Information, компанія Apple, яка довго вважалася…
(Фото Джастіна Саллівана/Getty Images) X, платформа обміну повідомленнями, раніше відома як Twitter, знову додає преміум-функції,…
Виникли проблеми з підключенням ПК до монітора? Загалом це простий процес, який можна виконати за…