Звуковий логотип магазину, який відображається на смартфоні

Audible — це чудовий ресурс для пошуку нових і улюблених книг, розказаних висококласними акторами.

Проблема з Audible полягає в тому, що його ціна досить висока.

Розуміючи, чому Audible дорогий, ви можете вирішити, чи варто платити за цю ціну.

Чому Audible такий дорогий? (10 причин)

чутний

Audible має два основних плани передплати та кілька інших планів, які пропонують додаткові переваги.

Його два основні плани передплати коштують 7,95 доларів на місяць і 14,95 доларів на місяць.

Audible є дорогим через те, що він зосереджений на наданні преміум-контенту, витрати, які потрібні для створення цього преміум-вмісту, як працює його кредитна система та той факт, що навіть після сплати абонентської плати ви не отримуєте доступ до всього на сайті платформа.

Розглянемо ці фактори більш детально.

1. Лише звуковий вміст

Жінка слухає музику в навушниках

Тепер, коли справа доходить до Audible, є маса вмісту.

Частина вмісту надходить від незалежних авторів і видавців.

Значна частина його вмісту надходить від самого Audible.

Audible має вибір вмісту, який він називає «Audible Originals».

Цей вміст зазвичай включає подкасти або книги, які компанія виробляє самостійно або через пряме партнерство з видавцями.

Це вміст, який випускається лише на платформі Audible або десь на Amazon.

Причина, чому Audible стає дорогим, полягає в тому, що він додає певних витрат для бізнесу.

Наприклад, якщо це подкаст, який створює компанія, тоді компанія платить людям за створення подкасту.

Оскільки це коштує їм грошей, компанія повинна компенсувати ці втрати, стягуючи вищі ціни.

Крім того, доступ до цього вмісту доступний лише на Audible.

Таким чином, Audible може стягувати преміальну ціну за доступ.

Компанія розуміє, що якщо у неї є частина контенту, яку хочуть послухати багато людей, вона може стягувати плату за такий доступ.

Це простий закон попиту та пропозиції.

Audible коштує дорого, оскільки створює подкасти лише для Audible під назвою Audible Originals.

2. Відомі актори як оповідачі

Білявка, слухати музику

Поширеною темою, яку ви побачите на Audible, є обличчя знаменитостей на обкладинках різних подкастів.

Відомі знаменитості чи громадські особи стають все більш популярними озвучувати подкасти чи аудіокниги.

Наприклад, щоразу, коли виходить блокбастер, заснований на книзі, нерідко деякі учасники фільму також розповідають версію аудіокниги.

Подкасти також рясніють знаменитостями.

У кожного, від Мішель Обами до принца Гаррі, є подкаст, який вони ведуть, або аудіокнига, яку вони розповідають.

Ці типи важких ударів коштують недешево.

Залежно від типу медіа, вони можуть отримувати одну велику зарплату або мати доступ до гонорарів, які виробляє медіа.

У будь-якому випадку вони, швидше за все, отримають значну частину грошей, оскільки надають продукту свою зіркову силу.

Якщо це Audible Original, тоді Audible заплатить ці гроші.

Оскільки він несе великі витрати, наймаючи знаменитостей, йому потрібні високі ціни, щоб оплатити їх та інші витрати.

Audible коштує дорого через те, що він орієнтований на використання знаменитостей і популярних публічних осіб у своєму контенті.

3. Зосередьтеся на високоякісному аудіо

жінка в бездротової гарнітури

Інші великі витрати, які бере на себе Audible, – це високоякісний звук.

Більшість вмісту, який ви чуєте на Audible, не звучить так, ніби людина записала епізод або розділ у тунелі метро.

Звук чіткий і чистий.

Точність звуку є важливою складовою успіху подкасту чи аудіокниги.

Якщо якість звуку невисока, це може відволікати увагу.

Ви не хочете, щоб ваші слухачі відволікалися від повідомлення, яке ви намагаєтеся їм передати.

Подкасти та аудіокниги також мають велику конкуренцію.

Якщо якість вашого аудіо не є чудовою, глядачі можуть залишити та послухати один із багатьох подкастів, які мають високоякісний звук.

Проблема створення високоякісного звуку полягає в тому, що це також дорого.

У більшості випадків це пов’язано з придбанням та обслуговуванням якісного аудіообладнання.

Обладнання для запису також є необхідним.

Якщо виробник контенту має великі витрати через витрати на аудіо, то йому, ймовірно, доведеться продати свій подкаст Audible за вищою ціною.

Оскільки Audible також стикається з власними витратами на аудіо, це ще більше збільшує свої витрати.

Щоб компенсувати ці витрати, Audible має мати вищі ціни.

Audible коштує дорого через високі витрати на використання та обслуговування високоякісного аудіообладнання.

4. Безкоштовна пробна версія

Безкоштовна пробна версія на ноутбуці

Можливо, вам цікаво, чи потрібно відразу сплачувати дорогу підписку на Audible.

Хороша новина полягає в тому, що ви цього не робите.

Audible пропонує безкоштовну 30-денну пробну версію.

Ви можете випробувати платформу на собі та перевірити, чи варто платити за неї до закінчення пробної версії.

Хоча це чудово для споживачів, це не завжди так добре для Audible.

Audible ризикує, пропонуючи безкоштовні пробні версії.

Споживач може скористатися безкоштовною пробною версією та прослухати майже все, що йому захочеться протягом цього часу.

Після закінчення пробного періоду вони не матимуть підстав платити за підписку.

Подібно до потокових платформ, Audible розраховує на стабільно захоплюючий вміст, щоб утримувати свою аудиторію та залучати її.

Якщо споживач слухає все, що його цікавить, протягом безкоштовного пробного періоду, він не буде платити за підписку.

Audible втрачає гроші.

Audible також втрачає гроші, коли особа бере участь у своїй безкоштовній пробній версії, оскільки компанія в основному оплачує витрати, не отримуючи повернення своїх інвестицій для цього конкретного споживача.

Сподіваємося, що споживачеві сподобається вміст Audible і він підпишеться, щоб отримати більше доступу, але це трапляється не завжди.

Таким чином, Audible має захистити себе та стягувати вищі ціни, щоб пом’якшити витрати, які вона несе під час безкоштовних пробних версій.

Audible коштує дорого, оскільки пропонує безкоштовні пробні версії.

5. Цінність не відповідає ціні

жінка за допомогою мобільного телефону

Для деяких людей Audible не має достатньо переваг, щоб спробувати дорожчі плани передплати.

Наприклад, підписка на Audible Plus коштує 7,95 доларів на місяць.

З цим планом ви отримуєте доступ до Audible Originals, аудіокниг, медитацій, треків сну та подкастів.

Це тонна вмісту всього за 8 доларів на місяць.

Його план Audible Premium Plus не пропонує нічого, крім цього.

За 14,95 доларів на місяць ви маєте такий самий доступ, як і учасник Audible Plus, а також щомісяця одну назву зі списку бестселерів або списку нових випусків.

Audible також стверджує, що щомісяця ви володієте цим додатковим титулом.

Це все, що ви отримуєте, незважаючи на те, що вартість плану підписки подвоюється.

Для деяких людей цінність просто не існує за високу ціну.

Додайте до цього, що деякі аудіокниги також безкоштовні на інших платформах.

Spotify, наприклад, має безліч подкастів і аудіокниг, які можна слухати безкоштовно.

YouTube також стрибає на користь і робить подкасти однією зі своїх головних функцій.

Висока ціна дорожчих планів передплати Audible не має сенсу для тих, хто шукає багато грошей за свої гроші.

Audible коштує дорого, оскільки вартість того, що отримує споживач, не завжди відповідає високій ціні, яку вимагає Audible.

6. Кількість звукових кредитів

Щасливий усміхнений юнак, використовуючи сучасний смартфон, сидячи на дивані вдома

Audible має унікальну систему, у якій її план підписки не покриває все.

Навіть якщо ви заплатите за тарифний план підписки 14,95 доларів США, ви не матимете доступу до всього на Audible.

Якщо ви хочете слухати преміальні подкасти або книги, то вам доведеться заплатити за них додатково.

Audible дозволяє придбати доступ до преміум-контенту за допомогою кредитів.

План Audible Plus не включає кредит.

План Audible Premium передбачає один кредит на місяць.

Однак Audible дозволяє купувати більше кредитів.

Наприклад, план Audible Premium Plus передбачає два кредити щомісяця.

Цей план коштуватиме вам 22,95 доларів на місяць.

Усе заради ще одного кредиту, щоб придбати щось преміум-рівня Audible.

Найдорожчим планом Audible є Audible Premium Plus Annual – 24 кредити.

Це коштує $229,50 на рік, і ви отримуєте 24 кредити на рік.

Це робить Audible дорогим, оскільки вам доведеться платити, щоб отримати більше доступу до вмісту Audible, навіть якщо ви вже сплачуєте щомісячну плату.

Audible коштує дорого, тому що ви повинні купувати дорожчі плани передплати, щоб отримати доступ до кредитів для доступу до більшої кількості вмісту Audible.

7. Кредити закінчуються

жінка заплутатися і розчаруватися застосування покупки онлайн Дівчина тримати мобільний телефон

Але стає ще гірше.

Термін дії кредитів, за які ви платите значно більше грошей, закінчується.

Щоразу, коли ви отримуєте кредит, у вас є один рік, щоб використати його, перш ніж він зникне з вашого облікового запису.

Це означає, що ви навіть не можете зберегти кредит на реліз, який відбудеться через кілька років.

Ви повинні витратити кредит або ризикуєте його втратити.

З точки зору бізнесу, причина, по якій закінчується термін дії кредитів Audible, має сенс.

Він вимагає від своїх споживачів продовжувати платити високі ціни за плани передплати, щоб гарантувати, що вони завжди мають доступні кредити для нових випусків.

З точки зору споживача, це лише робить Audible ще дорожчим.

Audible коштує дорого, тому що термін дії його кредитів закінчується, і ви повинні продовжувати платити високі ціни за доступ до більшої кількості кредитів.

8. Синхронізація пристрою

Amazon Echo Plus, голосова служба Alexa

Однією з особливостей Audible є його здатність синхронізуватися з різними типами пристроїв.

Наприклад, Audible може синхронізуватися з Alexa.

Ви можете попросити Alexa відтворити ваш улюблений подкаст на Audible.

Після цього Alexa підключиться до Audible і продовжить роботу з того місця, де ви зупинилися.

Синхронізація пристрою може бути досить зручною для аудиторії, оскільки вона дозволяє їм слухати в різних середовищах.

Вони можуть слухати подкаст, наприклад, дорогою на роботу, а потім переключитися на Alexa або інший пристрій, коли повернуться додому.

Це дозволяє їм безперешкодно слухати.

Така синхронізація потребує певної розробки та розробки.

Оскільки більше пристроїв бажають відтворювати подкасти, це означає, що Audible витрачає більше грошей на те, щоб зробити себе сумісними з цими пристроями.

Для цього потрібні інвестиції, а це означає, що Audible потрібні гроші для інвестування.

Це призводить до підвищення цін.

Audible є дорогим через його здатність синхронізуватися з різними пристроями.

9. Членство не передбачає доступу до всього

Афроамериканський хлопець жмуриться під час використання мобільного телефону

Проблема з Audible полягає в тому, що навіть після того, як ви заплатите за план передплати, ви не відразу отримаєте доступ до всього.

Audible не пропонує план передплати, який має доступ до всього.

Ви повинні придбати кредити, якщо хочете отримати доступ до певних назв, які вам недоступні.

У результаті ви завжди витрачаєте гроші на Audible.

Це робить Audible досить дорогим.

10. Роялті

роялті

Остання причина, чому Audible дорогий, полягає в тому, що він повинен платити роялті.

Будь-який вміст, який Audible публікує і не є власником, є вмістом, за який він повинен платити роялті.

Певна сума грошей, яку заробляє конкретний подкаст, надходить власникам подкастів.

Таким чином, компанія не завжди заробляє багато грошей на вмісті, який має.

Він змушений покладатися на плани передплати для більшої частини свого фінансування.

Чим більше роялті потрібно виплатити Audible, тим більше він буде покладатися на інші джерела доходу, щоб компенсувати різницю.

Audible коштує дорого, тому що йому доводиться платити роялті замість того, щоб залишати всі ці гроші собі.