Сервісна коробка та ноутбук ppleCare Protection Plan

iPhone та інші продукти Apple є чутливими і можуть пошкодитися або іноді зламатися, якщо вони впадуть.

Вони дорогі, і ніхто б не хотів, щоб це сталося з їхніми пристроями.

Якщо так, витрати на ремонт можуть бути високими.

Саме тоді Applecare приходить на допомогу.

На жаль, багато людей утримуються від використання Applecare, оскільки вважають, що це лише додаткові витрати, які вони повинні нести.

Давайте обговоримо, чому вам варто вибрати Applecare і чи варто це того.

Applecare того вартий? (10 причин, чому це так)

біла коробка з текстом iPhone AppleCare Service і гроші

Applecare того вартий, тому що він продовжує гарантію на ваші продукти Apple.

Це також варто враховувати, тому що ви можете отримати експрес-послуги для ремонту.

Applecare — це додаткова послуга, яку пропонує компанія Apple для захисту своїх продуктів, тож так, Applecare діє як гарантія на ваші пристрої та є безкоштовною.

Applecare — це послуга преміум-класу, яку ви можете вибрати та покриває будь-які пошкодження вашого обладнання.

Applecare втручається, коли ви хочете продовжити свій безкоштовний річний гарантійний план.

Це супроводжується додатковими витратами, які вам доведеться заплатити.

Багато людей вважають, що це не варте того, і замість того, щоб платити додаткові збори, вони можуть використати цю суму для самостійного ремонту пристрою.

Є багато речей, які вам потрібно зрозуміти про те, як працює Applecare.

Крім причин, обговорених вище, є багато інших причин, чому Applecare того вартий.

1. Розширення гарантії на ваші продукти Apple

сучасний магазин яблучної продукції

Apple пропонує базову гарантію на всі щойно придбані продукти.

Він розрахований на один рік і надається безкоштовно.

За це нічого не потрібно платити.

Однак він не охоплює всі типи пошкоджень вашого пристрою.

Якщо пошкоджень немає і ви не вимагали гарантії, ви можете продовжити гарантійний термін.

Це робиться шляхом сплати додаткових витрат і відомий як план захисту Applecare.

Ви можете продовжити гарантію до двох років або щомісяця.

Вартість залежить від обраного вами плану.

2. Кілька варіантів плану

Логотип Apple Care на екрані планшета iPad

Ось чому більшість людей любить Apple.

Вони пропонують кілька варіантів у всьому, що пропонують.

Будь то iPhone чи Applecare, ви можете вибрати з різних планів і вибрати, який з них підійде вам найкраще.

Applecare планує кожен продукт, який вони пропонують, від Mac до годинника Apple.

Щоб ваші пристрої були вчасно відремонтовані, підпишіться на план захисту Applecare.

Плани базуються на тривалості та покривають крадіжку або збитки, але сплачують додаткові витрати.

Навпаки, додаткова гарантія поширюється лише на апаратні збої.

Найкраще в цьому – платити дуже мало доларів і переходити на місячний план.

Це спрацює, якщо ви не збираєтеся мати пристрій у своєму розпорядженні протягом тривалого часу.

Продукти Apple можуть бути дорогими, але Applecare — це доступний варіант, який ви можете обрати для захисту своїх пристроїв.

Це заощаджує кошти на багатьох процедурах, які вам необхідно пройти для базового гарантійного покриття.

3. Доступні ціни Applecare

Програма налаштувань Apple Care plus

Багато людей вважають, що Applecare дорога і що це може бути для них тягарем, якщо не було пошкоджень.

Якщо ви дбаєте про свої пристрої Apple, це має бути першим, що потрібно захистити.

Apple стягує дуже доступні ставки за свої плани захисту порівняно з цінами на свою продукцію.

Ось список деяких планів, щоб дати вам краще уявлення про структуру платежів Apple.

  • iPhone:3,99 доларів на місяць, 69 доларів на 2 роки
  • Apple Watch:2,49 $ на місяць, 49 $ на 2 роки
  • Мак:34,99 доларів на місяць, 99 доларів на 3 роки
  • IPad:3,49 $ на місяць, 69 $ на 2 роки
  • Airpods:29 доларів на 2 роки

Завдяки цьому ви можете легко зрозуміти, наскільки доступними є ціни на Applecare.

Якщо хтось може заплатити тисячі доларів за Mac або iPhone, то можна легко дозволити собі Applecare.

Це основні збори.

Якщо пошкодження вашого пристрою значні, Applecare має право стягувати деякі додаткові комісії.

Однак це субсидовано і дуже доступно.

Наприклад, заміна екрану iPhone після закінчення гарантії може коштувати від 300 до 350 доларів США.

Якщо Applecare захищає ваш iPhone, Apple стягуватиме з вас приблизно від 29 до 99 доларів.

4. Все виконується за допомогою служби експрес-заміни

Сервісна коробка AppleCare і зламаний iPhone

Ось чому Applecare — чудова послуга.

Вимагання базової гарантії іноді може бути неспокійною процедурою через тривалий час очікування.

Інакше йде справа, коли ви вимагаєте гарантію на свій продукт Apple згідно з планом захисту Applecare.

Саме тоді ви отримуєте переваги послуги експрес-заміни.

Сервіс блискавичний і миттєво дає ваш пристрій у ваші руки.

Процес легкий і покращує задоволеність клієнтів.

Це перевага, якою ви можете скористатися, якщо Applecare покриває ваш пристрій Apple.

Служба експрес-заміни також пропонує послугу доставки, за допомогою якої ви можете отримати свій пристрій після його ремонту.

Таким чином, ви не повертаєтесь до магазину, щоб забрати свій пристрій.

5. Збитки від крадіжки та втрати також покриваються

злодій краде смартфон

Це одна з найкращих переваг Apple, і ви можете скористатися нею, якщо живете в небезпечному районі.

Якщо ви знаєте, що існує ймовірність крадіжки та втрати вашого пристрою, Applecare може вам допомогти.

Варіант компенсації за крадіжку або втрату входить до обраного вами плану.

Однак Apple не повністю покриває збитки.

Ви повинні сплатити додаткові витрати, коли вимагаєте відшкодування збитків і отримуєте новий пристрій.

Якщо ваш пристрій втрачено або вкрадено, рекомендуємо якомога швидше зв’язатися зі службою підтримки клієнтів Apple.

Однак очікування слушного часу і надто довгий час іноді можуть закінчитися несподівано.

Служба підтримки клієнтів підкаже вам, що робити, якщо ви ніколи подібного не стикалися.

6. Пріоритетний доступ до технічної підтримки

клієнт дзвонить до служби технічної підтримки Apple на смартфоні з ноутбуком MacBook Pro

Наявність плану захисту Applecare допоможе вам отримати пріоритетний доступ до технічної підтримки.

Ви завжди можете зв’язатися зі службою технічної підтримки, якщо у вас виникнуть проблеми з програмним або апаратним забезпеченням.

Вони будуть лише одним дзвінком для вас і спробують вирішити все в найкоротші терміни.

Іноді чекати технічної підтримки можна довго, і це може призвести до затримки роботи, яку ви виконували на своєму пристрої.

Маючи пріоритетний доступ до технічної підтримки, ви знаєте, що хтось завжди готовий допомогти вам, якщо виникне будь-яка проблема.

Технічна підтримка допоможе вам у міру своїх можливостей, але якщо проблема така, що її неможливо вирішити по телефону, вам доведеться відвідати найближчий Apple Store.

Експерти технічної підтримки залишаються на зв’язку з вами протягом усього часу, допомагаючи вам.

Це забезпечує відмінне відчуття того, що сплачена вами сума чогось варта.

Крім того, ви отримуєте бонуси, а не просто оплачуєте витрати за планом.

7. Покриваються численні збитки

чоловік тримає зламаний смартфон

Окрім крадіжки чи втрати, план захисту Applecare покриває багато інших видів збитків.

Кожен пристрій має добре продумані та розроблені плани, які принесуть найбільшу користь клієнтам.

Немає сумніву, що продукти Apple є чутливими, тому вам потрібно мати резервний план.

Деякі користувачі не звертаються зі своїм пристроєм належним чином.

Це може призвести до зовнішнього та внутрішнього пошкодження вашого пристрою.

Якщо план захисту Applecare поширюється на ваш пристрій, хвилюватися нема про що.

План захисту Applecare покриває такі збитки:

  • Апаратні збої
  • Два випадки випадкового пошкодження протягом кожні 12 місяців
  • Втрата або крадіжка
  • Додаткова заміна батарей

Це в основному те, що може статися з вашими пристроями.

Ось чому Apple пропонує рішення, яке допоможе вам найкращим чином.

Деякі пошкодження можуть вимагати від вас сплати франшиз та інших зборів, але ці комісії нижчі порівняно з оплатою ремонту без гарантії.

Наприклад, за крадіжку або втрату за кожен випадок стягуватиметься до 270 доларів США.

Це тільки якщо ви обираєте річні плани.

Apple не пропонує страхування від крадіжки або втрати за місячним планом для деяких своїх продуктів і доступне лише для iPhone.

8. Приносить душевний спокій

AppleCare Plus на новому бюджетному iPhone SE

Як згадувалося раніше, продукція Apple дорога, і потрібно отримати значну частину їх доходу, щоб придбати її.

Це інвестиція, яку хтось робить, щоб скористатися послугами цих продуктів.

Іноді буває непросто доглядати за продуктами та забезпечити їх збереження.

Однак це в людській природі.

Чим більше ви намагаєтеся про щось подбати, тим більша ймовірність того, що якийсь фактор може завдати шкоди.

Ось чому найкраще мати резервну копію, щоб бути в безпеці.

Ремонт і заміна продуктів Apple може бути дуже дорогим, якщо на них не поширюється гарантія.

Якщо ви живете в районі, де, на вашу думку, шкода може статися будь-коли, найкраще вибрати план Applecare.

Навіть якщо шкоди не станеться, ви будете спокійні, що можете щось зробити, якщо це станеться.

Це не тільки допоможе вам заощадити кошти, але й заощадить час і зусилля.

Навіть якщо у вас не буде можливості ним скористатися, він працюватиме як резервний.

Тоді, коли станеться пошкодження, ви можете негайно вимагати гарантії.

9. Легкий процес отримання гарантії

Логотип Apple Care Services на смартфоні

Багато людей не вибирають гарантію, оскільки вважають, що вимагати гарантії буде важким завданням.

Без сумніву, стільки претензій очікує на розгляд, що компанії може знадобитися час, щоб відповісти на кожну претензію.

В Apple все інакше.

Компанія відома не лише своєю універсальною та довговічною продукцією, але й чудовим сервісом, який вона пропонує.

Подати заявку на гарантію за Applecare – це одна з найпростіших речей.

Вам не доведеться проходити жодних клопотів із перевіркою чи чимось іншим.

Все, що вам потрібно зробити, це зайти в найближчий магазин Apple і надати їм своє посвідчення особи з фотографією та номер Applecare.

Це все. Ваш пристрій буде відремонтовано за вас в найкоротші терміни.

Вони попросять стягнути додаткові збори залежно від пошкоджень.

Заплатіть їх, і ви зможете йти.

Ви також можете попросити представника магазину Apple надіслати вам поштою ваш пристрій, коли його буде виправлено.

Ви отримаєте його поштою до вашого порогу з усіма потрібними деталями на коробці.

Ваша претензія буде зареєстрована та залишиться лише для решти претензій у цей період.

10. Ідеально підходить для продуктів, які планується зберігати більше року

Чоловік використовує абсолютно новий Apple Macbook Pro

Протягом першого року буде діяти стандартна гарантія.

Однак, якщо ви зробили довгострокову інвестицію та маєте намір зберігати продукт більше року, вам потрібно щось зробити, щоб захистити його.

Саме тоді Applecare допоможе вам найкращим чином.

Через рік це вплине на довговічність і здоров’я вашого пристрою.

Саме тоді ймовірність пошкодження зросте.

Ви ніколи не знаєте, коли обладнання вийде з ладу або пошкодить екран.

Тому потрібно мати щось у своєму розпорядженні з часом.

Наявність Applecare не призведе до значного знецінення вашого пристрою.

Це спрацює, якщо ви доглядаєте за своїм пристроєм, а його перепродаж може отримати хорошу ціну, якщо покриття Applecare діє.

Якщо додається дворічний план і немає претензій, це гарантує, що ваш пристрій справжній і ніколи не був пошкоджений.

Однак ніхто не захоче продавати свої пристрої Apple, оскільки вони використовуються навіть через багато років.

Тому використання Applecare для таких пристроїв дуже допоможе вам у довгостроковій перспективі, коли пристрій активно використовується.

Як перевірити статус Applecare?

жінка, використовуючи та працюючи на портативному комп'ютері Apple MacBook Pro

У кожного, хто має Applecare, головним чином виникає це питання після того, як вони вибрали його.

По-перше, вам потрібно знати, як перевірити статус Applecare.

Це допоможе вам зрозуміти час і тривалість гарантії.

A. Для Mac

Монітор комп'ютера iMac

Щоб перевірити свій статус Applecare на Mac, потрібно уважно виконати кілька кроків. Ось список кроків:

  1. Натисніть логотип Apple у верхньому лівому куті екрана Mac.
  2. Торкніться Про цей Mac.
  3. Торкніться Виберіть і увійдіть у вікно, що з’явиться.
  4. Виберіть Перевірте статус покриття підтримки.
  5. Торкніться Дозволити у спливаючому вікні.
  6. Після цього з’явиться вікно, де вам потрібно буде ввести серійний номер вашого Mac.
  7. Коли ви введете серійний номер свого Mac на цьому веб-сайті, він покаже вам статус вашого плану Applecare.

B. Для iPhone і Apple Watch

Apple Watch крупним планом

Коли вам потрібно перевірити покриття Applecare на вашому iPhone та Apple Watch, все інакше.

  1. Йти до Налаштування.
  2. Виберіть Загальний і потім про.
  3. Там ви побачите статус покриття.

Якщо вам важко переглянути статус покриття вашого пристрою Apple, ви завжди можете відвідати офіційний веб-сайт Apple.

Якщо ввести серійний номер свого пристрою на веб-сайті, ви отримаєте всю інформацію, яку ви шукали.

Таким чином, використовуючи серійний номер будь-якого пристрою Apple, ви отримаєте інформацію про план покриття Applecare.

Що станеться, якщо до Applecare не подано претензій?

мисляча людина з довгими рукавами

Багато користувачів мають таке ж питання, тому вони утримуються від отримання плану захисту Applecare.

Що, якщо план ніколи не використовується, і вони в кінцевому підсумку сплатять збори даремно?

Нічого не буде зроблено, якщо ви ніколи не отримаєте можливості скористатися Applecare.

Ось чому Apple стягує дуже низьку плату як базову.

Додаткові комісії стягуються лише у разі подання претензії.

Таким чином ви будете знати, що витратили гроші на щось хороше.

Applecare заощадить вам багато грошей, якщо ви відремонтуєте свій пристрій після того, як він був пошкоджений.

Щомісячний або річний план Applecare: що краще?

Що краще

Коли ви плануєте придбати Applecare для свого пристрою, єдиний варіант, який ви отримаєте, — це місячний або річний план.

Це рішення, яке потрібно прийняти.

Деякі бонуси, як-от відшкодування збитків від крадіжки або втрати, доступні лише для річного плану.

Ось чому це те, про що вам потрібно ретельно подумати.

Місячний план буде кращим, якщо ви не збираєтеся тримати пристрій у своєму розпорядженні протягом тривалого часу.

Річний план буде чудовим варіантом, якщо ви вважаєте, що є ймовірність, що ваш iPhone загубиться або його вкрадуть.

Якщо ви отримуєте iPad для дитини, краще мати його в рамках річного плану Applecare.

Діти можуть легко пошкодити пристрій, і саме тоді Applecare допоможе вам найбільше.

Щомісячний план допоможе лише тоді, коли у вас є пристрій протягом кількох місяців після першого року.

З іншого боку, річний план допоможе вам заощадити багато грошей, які ви заплатили б у щомісячних планах.

Крім того, за рік вам потрібно буде здійснити лише одноразовий платіж для основних зборів.

Після цього плата не стягуватиметься, доки ви не подасте претензію.

Висновок

Applecare безперечно того вартий.

Ви отримуєте багато переваг, якщо вашому пристрою буде завдано будь-якої шкоди.

Додаткові послуги, такі як технічна підтримка та служба експрес-заміни, покращують ваш досвід.

Варто заплатити таку невелику суму в порівнянні з ціною вашого пристрою.

Ви побачите, як це допоможе вам, коли ви заощадите великі витрати на ремонт вашого пристрою.

Applecare працюватиме навіть тоді, коли ви цього не очікували, і її справжня цінність буде усвідомлена.