З огляду на всі останні інновації в технологіях, ви можете запитати, чи дійсно вам потрібен монітор для ПК?
Давайте розглянемо все, що потрібно знати про монітори для ПК і про те, чи потрібен він вам чи ні.
Так, вам потрібен електронний візуальний дисплей для ПК, як правило, монітор.
Однак можна використовувати й інші варіанти.
Вибір електронного візуального дисплея залежить від ваших конкретних потреб.
Електронний візуальний дисплей, який зазвичай називають екраном, — це пристрій, який приймає дані, передані з ПК, і перетворює їх у візуальну форму, наприклад зображення, текст або відео.
Екран може бути периферійним пристроєм, як-от монітор, або інтегрованим у комп’ютер, як-от екран ноутбука чи смартфона.
Екран отримує інформацію від ПК через кабель даних, який запускає електричні сигнали для відображення зображення.
Вибираючи електронний візуальний дисплей або екран для ПК, є кілька загальних варіантів, кожен з яких має свої унікальні якості.
Коли ви вирішуєте, який електронний візуальний пристрій відображення вам потрібен для вашого ПК, необхідно врахувати багато факторів, щоб знайти екран, який відповідає вашим унікальним потребам.
Основне використання ПК також відіграватиме важливу роль у виборі екрану.
Користувачам, які використовують свої комп’ютери для звичайного домашнього використання, може не знадобитися передова технологія відображення, тоді як тим, хто в основному використовує свої комп’ютери для складніших завдань, таких як ігри, можуть знадобитися передові рішення для відображення.
Розмір екрана – це розмір екрана по діагоналі від кута до кута.
Розглядаючи розмір екрана, візьміть до уваги розміщення передбачуваного екрана.
Великі екрани, наприклад телевізори, зазвичай призначені для перегляду з більшої відстані, ніж монітори.
Якщо ви маєте намір розмістити екран на стіні або на відстані, більший екран може бути ефективнішим.
Однак на близькій відстані більші екрани можуть виглядати розмитими, а також викликати напругу очей.
Крім того, під час використання великого екрана на близькій відстані вам доведеться фізично посунути всю голову, щоб побачити певні частини екрана, а не використовувати периферійний зір, щоб побачити всі частини дисплея.
Відображення на екрані складається з крихітних частинок інформації, які називаються пікселями, скорочення від елементів зображення.
Пікселі розташовуються поруч один з одним вертикально та горизонтально, щоб створити зображення.
Вони схожі на окремі крапки на картині пуантилістів, які розташовані близько одна до одної, щоб створити зображення, якщо дивитися з відстані.
Роздільна здатність екрана – це кількість пікселів по горизонталі і вертикалі.
Що вища роздільна здатність, то більше зображення можна зменшити на окремі пікселі, що призведе до чіткіших зображень.
Якщо порівнювати два екрани однакового розміру, екран із вищою роздільною здатністю матиме чіткіше зображення, ніж екран із меншою роздільною здатністю.
Щоб порівняти роздільну здатність, порівняйте екрани однакового розміру.
Порівняння екранів різних розмірів лише за роздільною здатністю може ввести в оману.
Щільність пікселів — це кількість пікселів на квадратний дюйм і позначається як PPI або пікселів на квадратний дюйм.
Щільність пікселів визначається роздільною здатністю екрана та розміром екрана. Два екрани однакового розміру, але з різною роздільною здатністю матимуть різну щільність пікселів.
У цьому випадку екран із вищим PPI створюватиме чіткіше зображення, ніж екран із нижчим PPI.
Подібно до роздільної здатності, порівнюйте екрани однакового розміру під час оцінки щільності пікселів.
Вплив щільності пікселів може суттєво відрізнятися, якщо брати до уваги очікувану відстань перегляду від екрана.
Хоча немає технічного стандарту для затримки введення, зазвичай вважається, що це час, потрібний для відображення на дисплеї інформації, надісланої з графічної карти комп’ютера.
На затримку введення може вплинути масштабування чіпів на дисплеях, таких як телевізори.
Мікросхема масштабування використовується для перетворення зображень із нижчою роздільною здатністю на зображення з вищою.
Мікросхема масштабування в дисплеї може збільшити затримку введення шляхом додавання процесів між передачею даних із графічної карти на дисплей.
Більше процесів означає більше часу до відображення зображення.
Для звичайних користувачів затримка введення може не мати істотного впливу на використання, але для високошвидкісних дій, таких як ігри, затримка введення може створити відчутний ефект.
Час відгуку розраховується шляхом вимірювання часу, який потрібен пікселю для переходу від одного кольору до іншого та назад.
Час відгуку вимірюється BTW (від чорного до білого) або GTG (від сірого до сірого) і вимірюється в мілісекундах.
До речі, час відгуку повільніший, ніж час відгуку GTG, оскільки показники BTW вимірюють час, який потрібен пікселю для переходу від повного вимкнення, або чорного до повного ввімкнення, або білого та назад до вимкненого.
Однак дисплеї, виміряні GTG, не повністю вмикають і вимикають свої пікселі, а живуть у світі градацій, що зменшує кількість часу, необхідного для зміни вперед і назад.
Різні типи дисплеїв використовують різні вимірювання часу відгуку залежно від їх основного призначення.
GTG часто використовується для ігрових моніторів, де час відгуку має перевагу над яскравістю зображення, тоді як телевізори зазвичай використовують BTW для досягнення більшої контрастності та яскравості.
Частота оновлення — це кількість оновлень зображення на дисплеї за секунду та вимірюється в герцах (Гц).
Подумайте про фліпбук із зображеннями.
Коли ви гортаєте сторінки, зображення рухається.
Чим швидше ви можете перегортати сторінки, тим швидше та плавніше рухатиметься зображення.
Дисплей із частотою оновлення 144 Гц здатний показувати 144 оновлених зображення за секунду, що набагато краще, ніж дисплей із частотою оновлення 60 Гц.
Частота кадрів — це кількість зображень, які процесор і графічний процесор можуть створити за секунду, і позначається як кадри в секунду або кадри в секунду.
На частоту кадрів вашого ПК не впливає частота оновлення дисплея, але вона може бути обмежена.
Подібним чином частота оновлення вашого дисплея не залежить від частоти кадрів, але може бути нею обмежена.
Дисплей із вищою частотою оновлення, ніж частота кадрів, не працюватиме оптимально, і навпаки.
Монітор складається з трьох окремих частин: панелі, підставки та кабелю.
Панель – це екран пристрою.
Сучасні РК-монітори використовують три різні технології відображення: скручений нематик, перемикання в площині та вертикальне вирівнювання.
Скручені нематичні або TN-панелі функціонують шляхом скручування молекул поляризованих рідких кристалів між двома панелями поляризованого скла на 90 градусів, пропускаючи світло та створюючи колір.
Панелі TN були першим типом розроблених РК-панелей.
Площинне перемикання або рідкі кристали панелі IPS орієнтовані паралельно до поляризованого скла.
Щоб отримати зображення, рідкі кристали обертаються, пропускаючи світло.
Панелі IPS є найпоширенішими панелями на ринку сьогодні.
Вертикальне вирівнювання або панелі VA вирівнюють рідкі кристали вертикально між поляризованим склом для створення зображення.
Це вирівнювання призводить до отримання рідких кристалів, які не нахиляються та забезпечують кращу блокування світла для створення справжнього чорного та високого контрасту.
РК-монітори покладаються на підсвічування для створення зображення.
Світлодіодний монітор використовує світлодіоди, які не потребують підсвічування для створення зображення.
Це зменшує розмір і вагу екрана, а також зменшує споживання енергії.
Світлодіодні монітори можуть створювати найточніші зображення для відтворення кольорів і контрасту, а також добре підходять для графічного дизайну та інших цілей, які вимагають високої точності кольору.
Однак ці монітори, як правило, дорогі та можуть постраждати під впливом температурних коливань.
Сьогодні багато моніторів використовують технологію світлодіодного підсвічування у своїх РК-екранах, поєднуючи найкраще з обох екранів.
Література:
Брукс, Тім. «Що таке щільність пікселів і як вона впливає на якість зображення?»Інструкції для гіків,Перевірено 5 лютого 2022 р.
Типи панелей монітора | Пояснення плюсів і мінусів TN, IPS, VA. 4 червня 2021 р.,
Раквер, Мартін. «Чи можете ви використовувати гарнітуру VR як заміну монітора (ігри, робота,…)»Smart Glasses Hub,Перевірено 5 лютого 2022 р.
тестування, ігри з високою частотою оновлення можуть мати велике значення. Ось що потрібно знати та ін. «Що таке частота оновлення і чому це важливо?»Intel,Перевірено 5 лютого 2022 р.
«Що таке Input Lag? (Посібник для геймерів).»Затримка введення, 3 січня 2019 р.,
Нещодавно на виставці CES 2024 генеральний директор Walmart Даг МакМіллон і голова правління Microsoft Сатья…
(Фото Маріо Тама/Getty Images) FedEx і робототехнічна фірма Dexterity AI нещодавно оголосили про партнерство з…
iPhone є одними з найскладніших смартфонів на ринку. Однак навіть вони можуть зіткнутися з проблемами…
Хто б міг припустити ще в 2009 році, що відеогра без правил, без обмежень і…
Обмін текстовими повідомленнями – один із найкращих способів спілкування з близькими людьми чи колегами. Ви…
Видалення всіх даних, файлів, фотографій, відео та документів із ноутбука може здатися непосильним. Це особливо…