Ілон Маск, генеральний директор Tesla та X, розмовляє з журналістами, залишаючи «AI Insight Forum» в офісній будівлі Сенату Рассела на Капітолійському пагорбі 13 вересня 2023 року у Вашингтоні, округ Колумбія. Законодавці шукають внеску від бізнес-лідерів у секторі штучного інтелекту та деяких із їхніх найзапекліших противників для написання законодавства, яке регулює технологію, що швидко розвивається.

(Фото Натана Говарда/Getty Images)

27 жовтня виповнився рік, як Ілон Маск закрив угоду про придбання Twitter, і ох, який це був рік.

The New York Times ретельно розібрала період перебування Маска на посаді, назвавши рік повною катастрофою для компанії.

Платформа залишається дуже популярною з точки зору кількості відвідувань: лише у вересні 2023 року було зафіксовано 6 мільярдів відвідувань, але це на 15% менше, ніж у вересні 2022 року.

Але найбільш помітним є падіння доходів від реклами.

Сам Маск у липневій відповіді на твіт іншого користувача визнав: «Ми все ще маємо від’ємний грошовий потік через ~50% падіння доходів від реклами та велике боргове навантаження».

The Times стверджує, що рекламодавці тікають через численні рішення Маска, які він сформулював на підтримку свободи слова, але насправді викликав суперечки.

Одним зі своїх перших рішень як власника Маск негайно вирішив відновити сотні облікових записів Twitter, які були довічно заборонені.

Він вирішив стягувати плату за синю галочку, яка підтверджує обліковий запис користувача, і коли більшість користувачів відмовилися від цього, він подвоївся, віддавши пріоритет обліковим записам, які йому платили, що призвело до того, що багато суперечливих облікових записів були висунуті на вершину результатів.

Він розпустив Консультативну раду, яка допомагала компанії в питаннях безпеки, і розглядав раніше важливі теми, як-от відповідь компанії на дезінформацію.

Це стало кульмінацією критики, яку платформа отримала з усього світу у відповідь на конфлікт із Ізраїлем та ХАМАС, який призвів до того, що кілька урядів оштрафували X за його небажання контролювати акаунти ХАМАС, які активно поширюють дезінформацію.

Вилучення Times означає, що Маск хоче звинуватити всіх інших у проблемах компанії, замість того, щоб дивитися в дзеркало.

Очевидно, що Маск вважає, що хаос керує переглядами та є стійкою бізнес-моделлю.

Але його колишні рекламодавці, швидше за все, не згодні.