Caesars Entertainment цього тижня виступила з заявою про кібератаку, під час якої дані клієнтів були скомпрометовані.
Це оголошення було зроблено через кілька днів після того, як MGM повідомила про масові збої в системі, пов’язані з хакерами.
Оскільки подробиці продовжують з’являтися, джерела новин повідомляють, що за обидва інциденти несе відповідальність одна злочинна організація.
Caesars отримав відмову в обслуговуванні, коли хакери блокують доступ до систем, доки не буде сплачено викуп.
Спочатку хакери попросили 30 мільйонів доларів, і Caesars зрештою домовилися про викуп у 1/2 цієї суми.
Caesar визнав, що хакери отримали доступ до особистих даних клієнтів з його програми лояльності, включаючи водійські права та дані соціального страхування.
MGM зламали через кілька днів після інциденту з Caesar.
ФБР було викликано, щоб допомогти MGM у розслідуванні, але компанія все ще в хаосі через п’ять днів після першої події.
Через п’ять днів після того, як хакерам вдалося отримати контроль над ключовими системами, ігрові автомати MGM все ще були офлайн.
Цифрові ключі від готелів не працювали, і багато систем обробки платежів були офлайн по всій країні.
Хоча стратегія Цезаря щодо сплати викупу є сумнівною з етичної точки зору, порівняння з тривалим збоєм MGM є різким контрастом, який, безсумнівно, спричинить триваючі дискусії щодо найкращого способу дій для обмеження збитків.
Системи Caesars повернули до нормального режиму роботи, і компанія не очікує жодних поточних проблем або втрат доходів чи цін на акції.
Те саме не можна сказати про MGM, яка все ще не вийшла з лісу з оригінальним інцидентом.
Невідомо, скільки доходів компанія втратила через збої, а також немає оцінки того, скільки репутаційної шкоди буде завдано.
За останній тиждень акції MGM впали, тоді як Caesar’s зросли.