Може бути невтішно телефонувати комусь і чути повідомлення,«Бездротовий клієнт недоступний».
Можливо, вам потрібно сказати щось важливе, і ви отримаєте таку відповідь.
Це може статися з кількох причин.
Якщо ви телефонуєте комусь і отримуєте це повідомлення, і хочете знати, чому, ви в потрібному місці.
Ось повний посібник щодо можливих причин і способів усунення.
Бездротовий клієнт недоступний (5 причин)
Деякі з причин, чому ви можете почути це повідомлення, полягають у тому, що телефон одержувача вимкнено або в цьому районі збій у наданні послуг.
Є багато інших причин для цього повідомлення.
Давайте пройдемося по них.
1. Погане з’єднання
Пам’ятайте, що зв’язок з вашого боку фінальний
Лише з іншого боку ви отримуєте проблему.
Однією з головних причин цього повідомлення є те, що людина, якій ви намагаєтеся зателефонувати, має поганий зв’язок.
Можливо, вони знаходяться в зоні слабкого сигналу, тому ви отримуєте це повідомлення.
Ви можете зачекати та спробувати через кілька хвилин або повторити спробу, щоб перевірити, чи пройде виклик.
Якщо минуло багато часу, а повідомлення все ще те саме, можливо, виникла інша проблема.
2. Вимкніть живлення
Ще одна причина, через яку ви можете отримати це повідомлення, полягає в тому, що телефон одержувача вимкнено.
Можливо, вони забули зарядити телефон або навмисно його вимкнули.
Іноді люди тримають телефони в кишенях, і вони можуть вимкнутися самі по собі.
Ви ніколи не знаєте, що може трапитися, але це ще одна причина того, що бездротовий клієнт може бути недоступним.
Навіть за цього сценарію ви не можете багато чого зробити, оскільки вам доведеться почекати та подивитися, чи одержувач увімкне свій телефон достатньо швидко.
Як тільки вони це зроблять, ваш дзвінок пройде без будь-яких клопотів.
3. Вас заблокували
Блокування може збентежити вас, особливо якщо ви не знаєте, де помилилися.
Іноді це може бути ненавмисно, а іноді людина не хоче з вами розмовляти.
Якщо інша особа заблокувала вас, ви почуєте це повідомлення, коли намагатиметеся з нею зв’язатися.
Ви не зможете обійти це, оскільки людина також не отримає ваших повідомлень.
Ви можете підтвердити у спільного знайомого, навмисно чи ні заблокував вас одержувач.
Дізнавшись це, ви можете вирішити, що ви хочете з цим зробити.
4. Зміщена батарея
Багато нових телефонів мають вбудовані акумулятори, тому це може бути не для всіх.
Якщо у одержувача старий телефон, це може бути причиною того, що ви отримуєте це повідомлення.
Це тому, що старі телефони містять знімні батареї.
Якщо ви тримаєте телефон у кишені чи в іншому місці, акумулятор може вийти без вашого відома.
Якщо це станеться, то особа, яка намагається зателефонувати одержувачу, отримає це повідомлення.
Ви нічого не можете зробити, коли це станеться, окрім того, щоб почекати та подивитися, коли вони знову вставлять батарею, щоб ви могли їм зателефонувати.
5. Збій служби
Постачальники телефонних послуг також можуть мати збої в роботі, що означає, що ви не можете зв’язатися з людьми, які користуються їхніми послугами.
Також може бути збій у роботі оператора.
Ви можете зателефонувати своєму постачальнику послуг і перевірити у нього, чи це так.
Якщо це не так, то велика ймовірність, що інша особа зазнає збою служби.
Ви можете скористатися іншим засобом зв’язку, щоб спробувати зв’язатися з одержувачем.
Це дасть вам певну ясність щодо проблеми.
Бездротовий клієнт недоступний (7 виправлень)
Тепер ви знайомі з усіма різними причинами, через які ви можете отримати повідомлення,«Бездротовий клієнт недоступний».
Протягом цього часу ви можете відчувати розчарування і не знати, що з цим робити.
Якщо ви шукаєте способи вирішення цієї проблеми, ви перебуваєте в потрібному місці.
Ось усі найкращі способи вирішення цієї проблеми, якщо вона не зникає:
1. Надішліть повідомлення іншій особі
Перше і найважливіше, що ви можете зробити, це надіслати іншій людині повідомлення, щоб дізнатися, у чому проблема.
Якщо ви є користувачем Apple, ви можете використовувати iMessage, щоб надіслати текстове повідомлення людині через канал соціальних мереж.
Наприклад, соціальні медіа-платформи, такі як Facebook, Twitter і Instagram, дозволяють надсилати людям повідомлення на їхні телефони.
Таким чином ви можете використовувати ці канали для зв’язку з іншою особою.
Ви також можете спробувати зателефонувати їм за допомогою інших сервісів.
До них належать дзвінки WhatsApp, дзвінки Facebook Messenger та багато інших.
Ви навіть можете спробувати Google Voice.
Ваш дзвінок буде прийнято, якщо ви додали іншу особу у своїх соціальних мережах.
Вони вирішують відповідати на ваш дзвінок чи ні.
Якщо ні, ви можете спробувати інші методи спілкування.
2. Перевірте, чи були ви заблоковані або чи ви заблокували їх
Наші телефони іноді можуть бути в наших кишенях або в руках дітей, що може призвести до того, що когось випадково заблокують.
Ось чому ви можете перевірити, чи одержувач заблокував вас, чи ви випадково заблокували його.
Ваш постачальник послуг не зможе повідомити вам, чи заблокувала вас інша особа.
Тому єдиний варіант, який у вас є тут, це запитати безпосередньо одержувача.
Ви можете використовувати інші канали соціальних мереж, щоб зв’язатися з ними та запитати їх, чи вони заблокували вас.
Якщо у вас є спільні друзі з одержувачем, ви можете зв’язатися з ними через цих друзів, щоб перевірити, чи не заблокували вони вас.
Якщо вони випадково заблокували вас, вони можуть розблокувати вас, щоб ви могли з ними поговорити.
Тим часом вам потрібно перевірити, чи випадково ви заблокували одержувача чи ні.
Якщо у вас є, ви можете розблокувати їх миттєво.
Ось як можна розблокувати когось на Android:
- Відкрийте програму «Телефон».
- Натисніть більше.
- Йти до Налаштування.
- Йти до заблоковано Числа.
- Виберіть номер, який потрібно розблокувати.
- Торкніться ясно.
- Торкніться Розблокувати.
Ось як ви можете розблокувати когось, якщо ви є користувачем iPhone:
- Відкрийте програму Контакти або Телефон.
- Прокрутіть вниз і знайдіть контакт.
- Відкрийте контактний номер і прокрутіть.
- Виберіть Розблокувати цього абонента варіант.
- Підтвердьте, що ви хочете розблокувати цю особу.
Після того, як ви розблокуєте особу, ви можете спробувати зателефонувати їй знову.
Якщо постачальник послуг усе ще надсилає вам це повідомлення, можливо, існують інші причини, через які вас заблокували.
У такому випадку ви можете зв’язатися іншими способами.
3. Перезавантажте телефон
Якщо жоден інший спосіб не працює, простий спосіб вирішити проблему – перезавантажити телефон.
Іноді технології підводять нас, і наші пристрої створюють проблеми без причини.
Перезавантаження телефону може вирішити багато проблем, тому ви повинні спробувати це, якщо жоден інший спосіб не працює.
Якщо ви користуєтеся Android, ви можете скористатися цим методом, щоб перезавантажити телефон:
- Натисніть і утримуйте клавішу живлення.
- Це дасть вам кілька варіантів на екрані.
- Натисніть опцію перезавантаження.
- Ви також можете вибрати відключення живлення варіант.
- Коли ви виберете перезавантаження, телефон автоматично ввімкнеться.
- Якщо ви виберете опцію вимкнення живлення, вам доведеться знову ввімкнути телефон вручну.
- Для ручного варіанту потрібно утримувати натиснутою кнопку клавішу живлення доки екран не з’явиться знову.
Якщо ви користувач iPhone, ось кроки, які ви можете виконати, щоб перезавантажити телефон:
- Натисніть і утримуйте бічний ключ.
- Ви також можете натиснути й утримувати клавішу гучності.
- Він покаже вам повзунок.
- Перетягніть повзунок, щоб вимкнути iPhone.
- Зачекайте трохи, а потім знову ввімкніть телефон.
- Ви можете зробити це, натиснувши та утримуючи кнопку з правого боку.
- Ви можете відпустити кнопку, коли з’явиться логотип Apple.
Коли ваш телефон знову увімкнеться, настав час спробувати ще раз і зателефонувати одержувачу.
Якщо повідомлення не зникає, це означає, що з вашим телефоном все в порядку.
Це може бути причиною, чому це повідомлення все ще відтворюється, і ви можете скористатися іншими способами вирішення цієї проблеми.
4. Повторно вставте SIM-карту
Ваша SIM-карта іноді також може бути несправною.
Якщо це так, то цей метод буде працювати.
Це тому, що коли ваша SIM-карта не працює оптимально, ви не зможете зв’язатися з іншими людьми через свій телефон.
Існує спосіб подолати цю проблему з SIM-картою.
Один із найкращих способів – повторно вставити SIM-карту в телефон.
Ви повинні бути обережними під час цього кроку, оскільки ви не хочете пошкодити свою SIM-картку.
Якщо у вас Android, ви можете виконати такі дії, щоб вийняти та вставити SIM-карту:
- Знайдіть на своєму Android слот для SIM-карти.
- Витягніть лоток за допомогою інструменту для вилучення SIM-карти.
- Таким інструментом може бути шпилька або невеликий гострий інструмент.
- Вийміть SIM-картку з лотка.
- Зачекайте від десяти до п’ятнадцяти секунд.
- Вставте SIM-карту назад у спробу.
- Здійсніть дзвінок і перевірте, чи повідомлення все ще відтворюється.
Якщо ви користуєтеся iPhone, ви можете виконати такі дії, щоб вийняти та вставити SIM-карту:
- Ви знайдете слот для SIM-карти на iPhone навпроти клавіш гучності та вимкнення звуку.
- Ви можете скористатися інструментом для SIM-карти та ввести його в маленький отвір.
- Це гарантує, що лоток для SIM-карти вийде.
- Вийміть SIM-карту.
- Зачекайте кілька секунд.
- Знову вставте SIM-карту.
- Повторіть дзвінок.
Після цього повідомлення більше не відтворюватиметься.
Якщо він все ще відтворюється, це означає, що ваша SIM-карта в порядку.
Може бути інша причина повідомлення, яку ви можете виправити іншими способами, якщо це можливо.
5. Перевірте наявність збою служби
Якщо у вас або одержувачів виникають збої в роботі вашого оператора чи постачальника послуг, це повідомлення відтворюватиметься.
Це тому, що збої можуть створити проблеми, через які ви не зможете зв’язатися з іншою особою, що б ви не робили.
Ви можете звернутися до служби підтримки клієнтів свого оператора мережі, щоб з’ясувати проблему.
Вони повідомлять вам, де збій у наданні послуг – у вашому регіоні чи в одержувача.
Коли вони підтвердять, у чому полягає проблема, вони також можуть дати вам часові рамки, коли проблему буде вирішено.
Тут ви нічого не можете зробити, окрім як чекати та дивитися, коли збій буде усунено.
6. Використовуйте інші канали зв’язку
Якщо ви перепробували всі способи, але нічого не вийшло, пора використовувати інші канали зв’язку, щоб зв’язатися з людиною.
Наприклад, ви можете надіслати людині повідомлення або зателефонувати в різних соціальних мережах.
Серед них Instagram, Twitter, Facebook та багато інших.
Немає гарантії, що ви отримаєте відповідь на цих каналах, особливо якщо інша особа заблокувала вас.
Якщо вам також заблоковано доступ до цих каналів, ви можете попросити спільного друга підтвердити все це.
Коли вони це роблять, марно намагатися зв’язатися з людиною, яка не хоче з вами спілкуватися.
7. Зверніться до служби підтримки клієнтів свого постачальника телефонних послуг
Ви пробували всі ці способи, і жоден із них не працює для вас?
Якщо це так, то ви повинні без вагань зателефонувати в службу підтримки клієнтів вашого постачальника телефонних послуг.
Вони вирішать проблему за вас і дадуть вам поради щодо того, що ви можете зробити, щоб зв’язатися з одержувачем.
Крім того, якщо виникнуть проблеми, пов’язані з послугою, вони також можуть допомогти вам із цим.
Повідомте їм про проблему, з якою ви зіткнулися, і про те, що ви зробили, щоб її вирішити.
Коли ви поясните свою ситуацію, вони дадуть вам більше способів вирішення проблеми.
Якщо проблема не зникає, велика ймовірність того, що інша особа заблокувала вас.
У такому випадку найкраще відкласти свої зусилля та зосередитися на інших речах.
Чому на моєму телефоні з’являється повідомлення «Клієнт бездротового зв’язку не доступний в AT&T?»
Якщо ви користувач AT&T, це повідомлення може бути з кількох причин.
До них відносяться “не турбувати” увімкнено, особа виїхала за межі зони покриття або вона могла заблокувати ваш номер.
У перших двох випадках вам доведеться почекати, щоб побачити, чи зв’яжеться з вами одержувач.
Якщо ні, це означає, що ваш номер, швидше за все, заблоковано одержувачем.
Коли це станеться, ви можете спробувати зв’язатися з ними через третю сторону або інші канали зв’язку.
Ви можете скористатися платформами соціальних мереж або зв’язатися з людиною через спільного друга чи члена сім’ї.
Як дізнатися, чи хтось заблокував ваш номер?
Ви можете дізнатися, чи хтось вас заблокував, надіславши йому текстове повідомлення.
Це тому, що коли ви надсилаєте їм повідомлення, статус ніколи не зміниться на «Читати» на вашому пристрої.
Натомість він залишиться ввімкненим «Доставлено», саме тоді ви можете зрозуміти, що ваші текстові повідомлення теж не проходять.
Вам доведеться почекати та подивитися, чи зміниться статус текстового повідомлення.
Якщо ні, ви також можете попросити когось напряму запитати людину, чи вона вас заблокувала.
Отримавши відповідь, ви можете вирішити, що ви хочете зробити.
Що це означає, коли повідомлення не доставлено?
Можливо, у вас виникли проблеми з дзвінком, але іноді навіть повідомлення можуть не надходити.
Якщо це так, ваше повідомлення не доставляється з кількох причин.
До них належать:
- Проблеми мережі з оператором одержувача
- Повідомлення містить незаконний контент
- Одержувач відмовився від отримання повідомлень
- Інша особа заблокувала ваш номер
Вам доведеться усунути неполадки та перевірити причину, чому повідомлення не доставляється.
З’ясувавши причину, ви зможете вирішити, що вам потрібно зробити, щоб зв’язатися з іншою людиною.
Чому на моєму телефоні з’являється повідомлення «Людина недоступна?»
Іноді ви можете зателефонувати комусь, і в ідентифікаторі абонента цієї особи може бути написано “Недоступний”.
Коли це трапляється, це означає, що вони знаходяться в регіоні, де ваша телефонна компанія або постачальник послуг не може отримати номер телефону.
Тому ви не можете зв’язатися з людиною.
Щоб зв’язатися з ними, вам доведеться використовувати інші способи або перейти до іншого провайдера.
Як тільки ви це зробите, ви можете спробувати зв’язатися з людиною в найкоротші терміни.
Висновок
Це все, що вам потрібно знати, якщо ви телефонуєте комусь, і він говорить, що бездротовий клієнт недоступний.
Погане з’єднання, проблеми з сервером або блокування можуть бути одними з причин, чому ви бачите це повідомлення.
У цій статті ми запропонували деякі виправлення.
Якщо жоден із цих методів не працює, час використати інші канали для зв’язку з людиною.
Ви також можете зателефонувати в службу підтримки клієнтів свого телефону або постачальника послуг, щоб дізнатися, у чому проблема.
Отримавши уявлення про проблему, ви можете вжити заходів для її вирішення.