Після кількох місяців повідомлень про те, що автомобілі BMW і Toyota із вбудованими зарядними пристроями викликають проблеми з новим iPhone 15, Apple, очевидно, відтворила проблему та шукає її вирішення.
Проблема зосереджена навколо останніх моделей BMW і Toyota Supra, які оснащені вбудованими розетками для зарядки, сумісними з iPhone.
Здається, проблема вимикає мікросхему Near Field Communication (NFC), яка використовується для зв’язку з автомобілями та платіжними кіосками.
Користувачі, які повідомляють про проблему, кажуть, що коли телефон підключається до мережі, він переходить у режим перезавантаження з білим екраном, а коли телефон завершує перезавантаження, NFC більше не працює.
Користувачам пропонується налаштувати Apple Pay, навіть якщо вони робили це раніше, і налаштування не вдається.
Поки Apple працює над виправленням, яке очікується до кінця року, власників iPhone просять уникати підключення до автомобілів із вбудованими зарядними пристроями.
З моменту випуску у вересні iPhone зазнав кількох проблем.
Найбільшою була проблема, через яку телефон перегрівався, що було пов’язано з програмною помилкою, яку згодом було виправлено.
Інші проблеми, про які повідомлялося, включають проблеми із зависанням під час налаштування та проблеми із загалом повільною iOS.
Версія iPhone 15 Max поставляється з широко рекламованою титановою рамою, яку також критикували за загальну міцність.
Дві головні проблеми полягають у тому, що титанова рама покрита покриттям Gorilla Glass, яке чутливе до тріщин при падінні.
На титановому покритті також видно набагато більше відбитків пальців.
Відбитки пальців виглядають приголомшливо погано 🤯 Синій титан і натуральний титан 🫢 pic.twitter.com/c8laYUPuYf
— Ендрю Клер (@andrewjclare) 15 вересня 2023 р