Apple оголосила про деякі зміни у своїй стратегії щодо подкастів, включаючи новий оригінальний вміст, доступний лише підписникам Apple Music або New+.
Оновлення було оголошено в рамках нещодавнього запуску iOS 17 від Apple і натякає на «сотні» нових оригінальних подкастів, які незабаром з’являться.
В оголошенні також викладено стратегію для контенту з найпопулярніших програм, таких як Calm, LingoKids, The Wall Street Journal і The Washington Post.
За останні десять років подкасти набули шаленої популярності, оскільки багато відомих зірок, як-от Конан О’Брайен, відмовилися від традиційних телевізійних форматів на користь легких, легких і дешевих подкастів.
Цей зсув привернув увагу таких компаній, як Apple, які першими досліджували оригінальний вміст за допомогою подкастів, які служать маркетинговими супутниками оригінальних серіалів на Apple TV+.
Але в 2021 році Apple почала створювати оригінальний контент із серією документів під назвою Лінія.
Витрати на оригінальний контент скромно зросли, оскільки минулорічні звіти прив’язували витрати Apple на подкасти до 10 мільйонів доларів.
Це сталося після того, як Google нещодавно оголосив, що закриває Google Podcasts і натомість зосереджується на оригінальному вмісті YouTube Music.
Змагання між Spotify і Apple за слухачів подкастів, здається, є безперервними: Spotify містить 5 мільйонів епізодів подкастів проти 2 мільйонів Apple.
Але Apple може похвалитися 75% слухачів у США та 36% у всьому світі.
Очікується, що дохід від реклами подкастів у 2024 році перевищить 4 мільярди доларів, і це, безумовно, найшвидше зростаючий ринок контенту, що робить його очевидною ціллю для великих компаній, таких як Apple, які прагнуть заробити.