Логотип компанії Apple висить над роздрібним магазином Apple 28 листопада 2022 року в Чикаго, штат Іллінойс. Наразі Apple стикається з дефіцитом поставок iPhone через обмеження щодо COVID-19 у Китаї та заворушення в одному з основних китайських постачальників Apple.

(Фото Скотта Олсона/Getty Images)

Bloomberg нещодавно опублікував історію про те, що Apple використовує внутрішню пошукову систему для забезпечення свого магазину додатків та інших внутрішніх пошукових систем телефону в останній версії iOS.

Apple називає пошуковий алгоритм «Пегас», і хоча початковий запуск здається дещо приземленим, він потряс технічних інсайдерів обіцянками, що це може означати.

Приблизно 1,5 мільярда користувачів у всьому світі використовують iPhone, а нинішнім пошуковим постачальником Apple для свого браузера Safari є Google.

Якщо Apple вирішить замінити Google власною пошуковою системою Pegasus для пошуку в браузері, це може спричинити сейсмічні зміни в тому, як користувачі орієнтуються в Інтернеті.

Але це велике «якщо».

Google є домінуючим гравцем у світі пошуку з часткою ринку на північ від 90%.

Але велика частка Apple на ринку телефонів може полегшити боротьбу з домінуванням, де багато інших компаній зазнали невдачі.

Нещодавно просочилася інформація про те, що Apple і Microsoft обговорювали потенціал використання пошукової системи Microsoft Bing компанією Apple.

Ці зустрічі відбулися ще в 2020 році, коли Microsoft звернулася до Apple з цією ідеєю.

Але ця новина ще більше підігріла припущення про те, що Apple продовжує шукати спосіб вийти з угоди з Google.

Наразі Google, схоже, не дуже занепокоєний і продовжує платити Apple від 8 до 12 мільярдів доларів, щоб зберегти браузер Safari від Apple за замовчуванням.

Суть полягає в тому, що Apple має пройти довгий шлях, поки не зможе запропонувати щось, що зможе конкурувати з функцією пошуку Google.