Anthropic, технологічний стартап, який підтримується технологічними гігантами Google і Amazon, викликав хвилю у світі штучного інтелекту, представивши Claude 3, набір моделей штучного інтелекту, готових змінити стандарти галузі.
Зі своєю флагманською моделлю, Claude 3 Opus, Anthropic заявляє про перевагу над такими конкурентами, як GPT-4 від OpenAI та Gemini 1.0 Ultra від Google у різноманітних порівняльних тестах, підтверджуючи свою позицію як вершину інновацій ШІ.
Генеральний директор Даріо Амодей сказав, що Claude 3 Opus «є Rolls-Royce серед моделей, принаймні на даний момент часу».
Відкриття відбувається на тлі низки конкурентних досягнень штучного інтелекту, що підкреслює жорстку конкуренцію між технологічними компаніями за лідерство в показниках продуктивності штучного інтелекту.
Президент Anthropic Даніела Амодей підкреслила, що клієнти, які шукають рішення для складних завдань, знайдуть цінність у Claude 3 Opus, незважаючи на його вищу ціну.
Стратегія ціноутворення, коли Claude 3 Opus стягує 15 доларів за мільйон токенів, позиціонує Anthropic конкурентоспроможно проти GPT-4 Turbo від OpenAI.
Крім того, Anthropic рекламує Claude 3 як свій перший «мультимодальний» пакет штучного інтелекту, здатний обробляти як текстові, так і графічні запити.
Ця функція узгоджується з галузевою тенденцією до генеративного штучного інтелекту, прикладом якої є ChatGPT OpenAI, що дозволяє створювати різноманітний вміст на вимогу.
Однак генеральний директор Anthropic Амодей уточнив, що Claude 3 аналізуватиме, але не створюватиме зображення, посилаючись на менший попит на таку функціональність.
Це рішення контрастує з нещодавнім призупиненням Google функцій генерації зображень для свого чат-бота Gemini через проблеми, пов’язані з різноманітністю та точністю.
Пізніше цього року OpenAI завершує свою мультимодальну версію під назвою ChatGPT 5.0.
Anthropic планує поширювати моделі Claude 3 через хмарні платформи Amazon і Google, пропонуючи прямий доступ у 159 країнах.